h1

Over alles en niets.

29 juni 2013

Met schaamrood op de wangen blaas ik het stof van deze blog en kijk ik even naar de geschiedenis ervan. Nooit heb ik zo lang gezwegen. Heb ik niets te vertellen? Jawel, maar dit is het grote boze internet en er lezen zo veel mensen mee. Het vormt steeds vaker een barriëre tussen mij en mijn toetsenbord hier. Daarbij komt nog dat grotemensenproblemen vaak een stuk minder voor publicatie beschikbaar lijken dan de kleinemensenproblemen die ik een aantal jaar geleden hier neerschreef.

De grotemensenwereld lijkt met momenten wel een glazen kast vol porselein waar ik als olifant in rondloop. Je moet voorzichtig zijn met wat je zegt want je wordt geacht volwassen te zijn en op een gepaste manier te reageren op alles en iedereen.

Ik probeer en probeer en doe mijn uiterste best maar soms is het zo moeilijk en vermoeiend en heb ook ik gewoon zin om getroost te worden met een ijsje.

Ik heb vanalles te vertellen, lieve mensen, over mij, over mijn werk, over mijn doctoraat, over mijn lief, over ons – maar ik weet niet waar te beginnen en ik weet niet wat gezegd en wat niet.

Tot dat ik er uit ben ga ik over veel te veel dingen nog heel even zwijgen.

 

3 reacties

  1. Beginnen met een ijsje. En tijdens het eten van dat ijsje eens nadenken wat je kan schrijven. Dat lijkt mij een goed begin. ;)


  2. Neem maar je tijd, wij zullen hier geduldig afwachten.


  3. En met een paswoord werken.. dan bepaal je zelf wie meeleest.



Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 32 andere volgers

