h1

Maar hey

23 juli 2013

En ik mis je als je niet bij me bent. Hey, ik kan je zelfs al missen terwijl je nog wèl bij me bent, door gewoon te denken aan het moment dat je weer zal moeten vertrekken.

En ik kus je. Ik kus je als je naast me staat of naast me ligt. Hey, ik kus je zelfs als je niet naast me staat. Maar dat is zo’n belachelijk zicht.

En ik voel je. Ik voel je als je naast me slaapt. Je armen om mee heen, mijn benen verstrengeld om de jouwe. Hey, ik voel je zelfs als ik alleen in mijn bed lig. In mijn dromen. Maar in het echt is het zoveel leuker.

En ik babbel met je. Over vanalles en nog wat. Wanneer je er bent en luistert. Hey, ik babbel zelfs met je als je er niet bent. Maar het is zoveel leuker als ik een antwoord krijg.

Ik zie je graag. 5 jaar geleden werden we verliefd. En sindsdien werden we alleen maar verderliefd.

3 reacties

  1. Mooi geschreven. Proficiat en geniet vooral nog veel van elkaar. Zelfs bij deze hitte…


  2. Zo herkenbaar! Meteen laten lezen aan mijn lief, ook. Ik krijg dingen never ever zo schoon opgeschreven.


  3. Wow! Wat een mooi stukje poëzie. Dit hoort thuis in een echt gedichtenboek, zo mooi. En dat komt van iemand die niet echt fan is van gedichten. Echt chapeau Lime!



Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 32 andere volgers

