h1

2013

31 december 2013

Ik heb in 2013 erg, erg weinig geschreven.

2013 was nochtans een woelig jaar. Met grote hoogtes en diepe dalen. Over veel dingen heb ik niet geschreven. Het internet is ook zo _groot_, mijnheer, en je weet nooit wie er allemaal meeleest. Of net wel, en is dat het probleem. Ik weet ook niet meer zo goed waarom ik het nog doe, schrijven. Ik heb andere plaatsen waar ik met mijn verdriet en vreugde terecht kan. Misschien is dat ook een beetje het probleem.

Toch neem ik me voor om enkele van die bovengenoemde hoogtes en diepe dalen hier neer te schreven. Ik maak er geen goed voornemen voor 2014 van, want dan is het meteen weer van moeten, en ik moet niet graag. Ik moest in 2013 al zo veel. 2014 wordt een jaar van mogen en ontdekken voor mij.

 

één reactie

  1. Niets moet, alles mag!!!
    Maar wij die meer afspreken, dat is wel een moet ;-)



Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 38 andere volgers

