h1

Over verhuizen en volwassen worden

19 augustus 2007

Kom binnen en doe je schoenen uit. Laat me je hand nemen en je voorzichtig doorheen deze gloednieuwe blog leiden. Vrees niet, ik ben nog steeds dezelfde. L-I-M-E, inderdaad. De .be domeinnaam is nog niet helemaal klaar, maar de blog zelf al wel, en waarom zouden we langer wachten met een eerste berichtje?

Rechts zie je “pagina’s” staan. Daar vind je wat meer uitleg over mezelf. Als je regelmatig kwam lezen op mijn skynetblog zal je het meeste al wel weten. Bij contact kan je me – de logica zelve – contacteren. Als je terug op de header ° klikt kom je weer op de pagina terecht waar mijn postjes staan.

Ik hoop dat alle lezertjes mee verhuizen, en het niet al te vervelend vinden dat ze voorlopig even https://limeblogt.wordpress.com moeten intypen vooraleer ze mijn schrijfsels onder ogen krijgen. Ook voor mij is het even wennen. Maar samen maken we er weer een gezellig plekje van, nietwaar? En om duidelijk te zijn: een nieuwe start is het niet, we gaan gewoon verder! Maar dan op een ander plekje.

Vertel me vooral wat je vindt van deze nieuwe plek. Ik ben razend benieuwd naar wat jullie denken. Persoonlijk vind ik hem er ietwat ‘volwassener’ en ‘opgeruimder’ uitzien, net wat ik wou bereiken.

° Ik ben zelf enorm trots op de header. Met wat hulp van mozal is hij precies geworden zoals ik hem wou. Dankjewel daarvoor, mozal!

12 reacties

  1. Woehoe, supersjiek! Vooral die Header is waw! :p
    Straks nog even in mijn RSS-feed stoppen en ik ben officieel mee met je nieuwe blog.


  2. Waaw! Het ziet er mooi uit! Nieuwe feed is toegevoegd in de reader!


  3. De header ziet er inderdaad mooi uit. Veel plezier hier op je nieuwe stek.


  4. Patat zie, de nieuwe feeds zijn toegevoegd in de feedreader en de link in m’n blogroll reeds aangepast! Veel succes! En ’t is waar, die header is mooi gemaakt.


  5. Very nice… heel mooi hoor die header en al de rest!
    Feedreader is bij deze ook aangepast!
    Groetjes


  6. Klasse!

    Ziet er veel volwassener uit! Serieuzer ook …

    Mooie header, idd, maar hoe gedaan?

    Veel succes, ik blijf fan van Lime’s vertelselkes …


  7. Super mooi, kweeni-oe stylish enal!


  8. @ Baloe: De header is gecropt uit een gewone foto, de titel is er in photoshop aan toegevoegd.

    Dankjewel voor jullie positieve reacties tot dusver!


  9. schoon! Kende je al een beetje via de skynetblogs. ‘k Ga je volgen!


  10. Woow
    Nice, nice… en inderdaad, wordpress is net iets makkelijker aan te passen dan die skynetblogs.
    Opgeruimd staat netjes, zo met die pagina’s…

    Jaja, Lime Blogt en het wordt steeds mooier en mooier!
    ;o)


  11. Alhoewel een Lime groen is vind ik het een sjieke site. Veel plezier met je nieuwe stekje, WordPress is een plezier om te gebruiken!
    Greetz!


  12. STRAK! :-)



Geef een reactie

