h1

Over Amerikaanse en zwangere buiken

25 augustus 2007

Gisteren ben ik er persoonlijk op gaan toezien dat Idril haar bloeddruk onder controle houdt. Wat me wel gelukt is, vermoed ik, de bloeddrukcijfertjes ziend op haar bloeddrukmeter op het einde van de dag. Al kon het feit dat de batterijen zo goed als plat waren er misschien ook iets mee te maken hebben. 

Ik heb Knolleke zelfs voelen stampen! Misschien kwam dat wel door wat waarschijnlijk zijn eerste indigestie ooit geweest is: de aanstaande mama en ik hebben ons een ganse dag voor de TV genesteld met afleveringen van Friends en chips, koekjes, snoep en nog eens chips. Als je zondigt moet je goed zondigen, nietwaar?

Ik had het lumineuze idee om een foto te trekken van onze twee blote buiken. Het zou heel mooi zijn: een zwart-witte foto met mijn platte niet-zwangere buik op de voorgrond terwijl je op de achtergrond de dikke zwangere buik ziet.  De foto bleek in mijn hoofd beter gelukt te zijn dan de echte. Mijn Amerika-buik en Idril’s zwangere buik bleken minder in omvang te verschillen dan ik gedacht (en gehoopt) had. U snapt dus wel dat deze foto absoluut ongeschikt is voor publicatie.

 Misschien toch maar eens beginnen denken aan een klein dieetje hier en daar.

5 reacties

  1. Haha, klinkt leuk. Misschien is die foto wel iets voor op het geboortekaartje. ;)
    groetjes


  2. Allez, ik heb ook een foto van ons buiken op het internet gezet! Online zetten!


  3. Online zetten die handel! :-)


  4. Ik wil die foto wel zien hoor ;)


  5. Boee voor dieetjes :D

    ’t hier er hier mooi uit btw ;)



Geef een reactie

