h1

Filip

9 september 2007

Ik ben altijd al gefascineerd geweest door blenders. Blender. Het woord zelf klinkt al übercool en zeer modern. Ook al bestaat het ding al 85 jaar. Ook boeken over smoothies, sapjes, milkshakes, mixed drinks en dergelijke mogen altijd rekenen op een grote portie aandacht van mijnentwege. Zo gezond dat dat er allemaal uitziet. En exotisch!

 Euforisch ben ik dan ook, met mijn eerst echte blender die ik gisteren gekocht heb. Hij heet Filip en heeft twee snelheden en een puls-knop. Mijn broer is nu al onder de indruk van de fantastische milkshake die ik hem vanavond ga voorschotelen.

4 reacties

  1. Hoe is de milkshake geweest?


  2. hij heeft in elk geval zijn naam al mee :-)


  3. een blender is geweldig! eindelijk iemand die het met mij eens is ;-)


  4. […] gooide ik wat aardbeitjes, een banaan, wat melk en wat honing in de buik van Filip en liet hem alles mengen, want daar is hij heel erg goed in. Het resultaat was een overheerlijke […]



Geef een reactie

