h1

Over mooie jongens – het vervolg

18 september 2007

Ondanks de uitstekende raad van uwentwege ben ik geen suiker gaan halen, noch heb ik hem aangerand in de gang. Ik heb enkel mijn tanden gepoetst en mijn stoute schoenen aangetrokken en ben bij hem gaan kloppen. Ik dacht hem gisteren even op de kermis in Leuven gezien te hebben, maar ik had me vergist: deze mooie jongenman was duizend maal mooier dan de jongen die ik op de kermis zag staan, en hij was nog duizendmaal mooier dan de eerste keer ik hem zag. God, wat een stuk.

Een probleem: hij studeert niet. Begrijp me niet verkeerd, het kan me niet schelen of iemand aan de universiteit zit, hogeschool, of helemaal nergens. Maar deze jongen zit niet aan de KUL, niet aan groep T, niet aan de KHL. Hij zit namelijk, houdt u vast, in het vijfde middelbaar. Het. Vijfde. Middelbaar. Hij woont te ver van zijn school en moet blijkbaar stage doen, waardoor het voor hem gemakkelijker was om op kot te gaan.

Het vijfde middelbaar. 17 jaar. Da’s pedofilie.

Ok, en nu mag je stoppen met lachen.

14 reacties

  1. Loooooooool! :-D Gewoon nog ’n jaartje wachten dan, er zit niks anders op! :)


  2. Hehe :) Vorig jaar over mij ook ’n half jaarke ’n cutie :) Hij bleek ook maar 19 te zijn en ik 23 :p


  3. Ach kom, wie maalt nu om wat leeftijdsverschil… maar toch maar wachten tot zijn 18de! :p

    Goe bezig! x


  4. omg … give it to him =)


  5. why not… :)


  6. Ge doet u gewoon zelf voor als 16 en er is geen vuiltje aan de lucht.


  7. geen probleem zolang het leeftijdsverschil niet groter is dan 5 jaar… pedofilie is maar vanaf 16 ;)
    Go for it zou ik zeggen :D


  8. Ik ben nog niet gestopt met lachen…jeetje das vervelend!Een jaartje stiekem…


  9. Leeftijdsverschil mag geen drempel zijn :-)


  10. ok, gestopt met lachen… :) om je gerust te stellen, vandaag kwam ik in de stad een mooie jongen tegen. plots besefte ik dat het de broer van n vriendin was. de 18-jarige broer… *whoops* :)
    anderzijds… op liefde staat geen leeftijd. :)


  11. Pedofilie is onder de 16. En tja, als de interesse wederzijds is…


  12. Je bent er toch in geslaagd een glimlach op mijn gezicht te krijgen :) En ja, waarom niet?? Als was’t maar als tussendoortje, neen? ;)


  13. hehe, tussendoortje… of n toyboy. :)


  14. Owkay, misschien niet de ideale leeftijd voor een vriendje, maar ge kunt er nog altijd van zijn schone aanblik genieten, en moest het toch echt klikken, weet dan dat binnen 5 jaar dat leeftijdsverschil niets meer voorstelt.



Geef een reactie

