h1

Daar stond hij te blinken. En te wachten. Op mij.

7 oktober 2007

Mijn hart maakte een sprongetje toen ik vrijdag rond vier uur een telefoontje kreeg op het labo. “Hij is er. Kom je even naar beneden?”. Ik holde opgewonden naar het verdiep onder mij. Daar stond hij te blinken. En te wachten. Op mij. Helemaal van mij is ie. Ik kan het nog steeds niet geloven. Na even een korte uitleg gekregen te hebben en een paar instellingen te veranderen mocht ik hem eindelijk in mijn handen houden. 13.3″ groot, 2.31 kg zwaar en heel erg knap. Mijne macbook. Mijne.

4 reacties

  1. Nieuw speelgoed, geweldig!


  2. Super zeg, kwil mij ooit ook nog zo’n ding aanschaffen, maar het budget wil momenteel niet mee ;-)

    En ik duim alvast voor 23 oktober!!!!! Als jij ook duimt voor de komende twee weken (dan heb ik nog stage ;))


  3. Woho, ik moet toegeven dat ik toch een beetje jaloers ben. Zo’n leuk speelgoed… ik kom daar ook werken ;-) Veel succes met de beslissing over je doctoraatsplaats.


  4. […] van ons huisje hebben we een kamertje ingericht als bureau, met een bureautje, een boekenkast, mijn macbook (die overigens steeds vaker rochelt en reutelt, ik hoop dat hij het nog enkele maanden uithoudt), […]



Geef een reactie

