h1

Over onzichtbaarheid en nevel

13 oktober 2007

Er zijn zo van die dagen dat het lijkt alsof je niet van deze wereld bent. In je mailbox vind je enkel een onpersoonlijke mail van Ebay ‘Doe Uw aankopen van bij U thuis!!’ en van Mister Braham die vraagt of je een langere penis wilt. De GSM blijft akelig stil, niemand die je een snel SMSje stuurt om te vragen of je iets mee gaat drinken. De zon schijnt, maar als je buiten komt lijkt het alsof niemand je ziet, iedereen loopt je voorbij zonder je aan te kijken. Even overweeg je om als test tégen iemand aan te lopen, om te testen of ze je dan wel opmerken. Wie weet ìs alles wel een droom en verdwijn je als een nevel door diens lichaam, om erachter weer samengesteld te worden en verder te wandelen alsof er niets gebeurd is.

 “Nijp eens even in mijn arm, ik wil weten of ik wel besta.”

Een vreselijke ambetant gevoel, vind ik dat.

2 reacties

  1. En het zou verschrikkelijk vervelend zijn als je je in de (onechte)bloggenwereld ook zouden negeren, bij deze dus een reactie (en hey blijkbaar ben ik niet de enigste die gisteren zo’n k**gevoel had!)


  2. Jow,
    ik noem dat gevoel: ‘jezelf tegenkomen’. Je bent op dat moment Puur. Het is wat je bent, zonder de franjes van druk leven, vrienden, engagement…
    ps: leuke blog, gedurft om zoveel van jezelf te vertellen.
    greetz
    f



Geef een reactie

