h1

Over auto’s, speelgoed en volwassen worden.

7 november 2007

Na weer een werkdag kom je thuis. Je neemt de reclamebladjes die aan de voordeur liggen mee naar boven en gooit ze op de keukentafel. Een half uurtje later keer je terug naar diezelfde keuken, zet je een pot water op het vuur en neem je je vlees uit de diepvries. Terwijl de patatten koken en het vlees ligt te sudderen in de olie zet je je aan tafel en bij gebrek aan beter leesmateriaal sla je de bladjes even open. En plots heb je door dat je – in tegenstelling tot vroeger – éérst de reclame voor één of andere nieuwe hippe auto doorneemt en dààrna pas de speelgoedboekjes waarmee ze je om je oren slaan deze periode.

En dan, dan besef je dat je ergens tussen het studeren en werken en plezier maken door volwassen bent geworden.

9 reacties

  1. Oei… Ik grijp nog altijd eerst naar de speelgoedboekjes. Stiekem maak ik dan nog altijd lijstjes in mijn hoofd van de dingen die ik zou willen. Ik vrees dat volwassen zijn dus nog even niet voor mij is. ;)


  2. Mja, het leven gaat voorbij zonder je het weet…


  3. Ik kijk ook eerst naar de automagazine’s! Jipie, ik ben groot geworden ;)


  4. Speelgoedboekjes blijven ook voor volwassen mensjes dikke fun. Altijd leuk om te ontdekken wat er nieuw is op de markt… jaja, zo blijven we immers jong.


  5. Ik ga nog altijd eerst voor de speelgoedboekjes hoor!


  6. Leve de speelgoedboekjes. Mijn mogelijk toekomstige auto heeft een sticker met “Baby on board” op de achterruit. Dàt is pas cool.

    Welke groenten at je trouwens?


  7. ik kijk eerst naar de blaadjes van de gamma en de hubo… ben ik dan ook al groot? ;-)


  8. :)


  9. Jullie bedoelen natuurlijk dat je eerst de blaadjes bekijkt met elektronica speelgoed.

    Het blijft wel altijd speelgoed, misschien auto’s iets minder.



Geef een reactie

