h1

Leven tegen 200 per uur.

12 november 2007

Ik leef aan 200 per uur. Ik struikel over mijn eigen voeten. Ik geraak niet meer uit mijn woorden. Snel. Alles moet snel. Te snel. Leuven – Brugge – Antwerpen centrum in 15 uur. Vrienden zien. Lekker eten, wijntje, babbelen, lachen. ’s Nachts in Antwerpen-Centrum toekomen. Met een maat naar de wolken kijken die dreigend snel over onze hoofden voorbijrazen. “De wolken gaan snel.” – “Ja.”

Thuiskomen. In slaap vallen voor je je mama nog maar dag kan zeggen. Wakker worden, douchen, naar een optreden van Axl Peleman. “Als de Antwerpenaars de pretentie hebben hun stad een wereldstad te noemen, dan moeten ze er maar tegen kunnen dat de wereld in hun stad woont.” Zo juist dat ie het heeft. Op de trein springen. Terug naar Leuven. Op kot in je zetel neervallen. Geen tijd, geen tijd. Martinimoment bij kotjongen. Martinimoment bij mooie kotjongen. Dat kan er dan nog net bij. Knieën die elkaar raken, een ongedefinieerd gevoel dat in de lucht hangt. Maar te moe om daar lang over na te denken.

6 reacties

  1. Tijd om wat te onthaasten?


  2. ik moet akkoord gaan met smiley hierboven

    neem de tijd voor jezelf, en ook om echt te kunnen genieten van al die dingen die je doet!

    (en we moeten nog eens cocktails gaan drinken, als dat in uw drukke schema past ;-) )


  3. idd ik heb het gezien..ik moest wat scrollen ;-)
    ‘tis hopen dat er tegen dan nog niets tussenkomt, anders yab denken dat ik haar mijd!


  4. @ Myrddin: Altijd tijd voor cocktails. En zeker altijd tijd voor cocktails met jou :)


  5. zolang het leuk blijft, gewoon door gaan! :)


  6. Ik ben naar een van Axl Peleman zijn optredens geweest begin december… We hebben dus dezelfde bron. :) Ik vond zijn ik-zeg-wat-ik-denk-en-de-rest-kan-mij-niks-schelen wel zalig eerlijk gezegd.



Geef een reactie

