h1

Over leuke momenten, muziek en onbekende bloggers

23 november 2007

“Dag Lime,

Misschien heel raar dat ik u hier plots mail en eerlijkgezegd ligt het ook niet meteen in mijn aard om dat te doen, maar de kwestie is de volgende.”

 

Dit mailtje kreeg ik woensdagochtend in mijn mailbox van een mede-blogger, mij enkel bekend via het wereld wijde web. Deze openingszin werd gevolgd door een uitleg over tickets gewonnen hebben, twee personen, Het Depot, Leuven, Black Box Revelation, The Van Jets, vanavond, jij, mee?

Op het moment dat ik die mail opende zat ik net met mijn gsm in mijn hand om een smsje te sturen naar wat vrienden om te vragen of we niet iets leuks zouden doen die avond. En plots werd dat leuks door een nobele onbekende in mijn schoot geworpen. Lang moest ik dus niet twijfelen.

 

“Dag Coudie,

ja, dit is heel raar en het ligt ook niet meteen in mijn aard om dit
te doen, maar ik heb eigenlijk wel zin om mee te gaan :)”

 

En zo zat ik 10 uur later met een voorheen voor mij onbekende jongeman en met een vers stoffen bandje in Het Depot van Leuven. En leuk dat het was! We werden in de watten gelegd. Schitterende muziek èn gratis drank. The Black Box Revelation is één brok energie. Een schitterende zanger/gitarer en een nog schitterenderder drummer. Hier gaan we nog meer van horen! The Van Jets hebben hun plaatsje in de Belgische rockwereld al zo goed als gevonden. Ze voldeden aan alle verwachtingen. 

Af en toe moet je gewoon “ja!” zeggen tegen wat je onderweg tegenkomt. Je weet maar nooit waar de Leuke Momenten zich bevinden.

8 reacties

  1. Merci om JA te zeggen ;-)
    ’t Was dik in orde!


  2. super :) ge had weer geluk precies :) Ben content dat je zo een fijne avond heb gehad!

    Dikke knuffel !


  3. lijkt me creepie, zo met een vreemde durven meegaan.


  4. Geweldig leuk!


  5. Lucas, het leven is aan de durvers, nietwaar? En geloof me, ik kan mijn mannetje wel staan.


  6. het zal mss wat durf gevraagd hebben, maar laat het een aansporing voor ons allen zijn, om soms een risico te durven nemen :-)


  7. en haar vrouwtje ook :p

    dikke X


  8. Black box Revelation was voor mij deze week de schijf van de week, die manne zijn inderdaad een grote brok energie en puur talent!!

    ik moet dringend meer concerten aandoen…



Geef een reactie

