h1

Met vallen en opstaan.

30 november 2007

Maar bij de pakken blijven neerzitten doen we niet. Dat vertik ik. Tot zondag geef ik mezelf nog om me te wentelen in mijn eigen verdriet, maar daarna moet het gedaan zijn. Volgende week ben ik volgeboekt. Ik heb er voor gezorgd dat ik elke avond wel iets te doen heb. Ik gun mezelf geen tijd meer om verdrietig te zijn.

Vandaag ben ik ietwat vroeger gestopt met werken en ben ik vastberaden naar Ici Parix Xl gereden alwaar ik mezelf een kadootje gekocht heb. ‘Happy’ van Clinique is het geworden. Als een mens daar niet vrolijk van wordt… Meer nog: ik heb het laten inpakken – “Ja, een geurtje voor iemand anders kiezen is niet altijd gemakkelijk hè madam.” – waardoor er hier nu een zeer roze kadootje op mij ligt te wachten. Wie weet ben ik binnen een paar dagen vergeten wat er in zit en kan ik mezelf een verrassing kado doen.

ici paris xl_1

ici paris xl_2

8 reacties

  1. Dat klinkt helemaal niet positief :-/


  2. Kom op Lime! Hoofd naar boven, borst vooruit en zeg JA tegen het leven. Ja zeggen, het kan immers deugd doen ;-)


  3. zoals coudie al zegt, hoofd naar boven en borsten vooruit!!
    Ik kijk al uit naar vrijdag ;) Knuf!


  4. Parfum kan wonderen doen!


  5. goh, mij klonk het al heel wat beter dan vorige post. Verdriet toelaten mag wel hoor, maar ga jezelf er niet in verliezen… nergens goed voor, je gaat je toch maar slechter voelen. Cadeautjes helpen altijd een beetje, maar de echte pijn zal toch moeten slijten. Veel succes meid!


  6. it’s so sad ..


  7. Misschien vind je het over een paar dagen in je schoen, ’s morgens na een deugddoende nacht…


  8. zwelgen in je verdriet… af en toe mag dat wel ns. maar dan moet je jezelf n schop onder je kont geven en verder gaan. ‘ja zeggen tegen het leven’ zoals coudie dat zo mooi zei. :)



Geef een reactie

