h1

Over zwemmen en muziek voor het leven.

22 december 2007

Ik trein naar Leuven, sommigen zwemmen ernaar. Het is eens iets anders natuurlijk. En dat allemaal voor muziek voor het leven.

De vereniging ‘Het Keldertrapken’ van den Horendonk zwemt van Essen naar Leuven. Dat doen ze in een gigantisch aquarium geplaatst op een vrachtwagen. Morgenochtend zullen ze bij het glazen huis aankomen. Per kilometer worden ze gesponsord.

Meer nog, deze actie heeft het vrt nieuws gehaald. In de reportage is te zien hoe de vrachtwagen deze morgen om 10.00 vertrok. En meerder nog, Lime stond erbij, keek ernaar, werd gefilmd en haalde het vrt-nieuws. Moeha!

7 reacties

  1. Ik heb je eigenlijk niet opgemerkt zo.
    Dat rijdende zwembad zag er wel hip uit. Gaan die mensen trouwens morgen niet ongelofelijk koud hebben in dat water? Of blijven ze dat onderweg verwarmen?


  2. Ik sta tussen het publiek op het einde van de reportage, als de vrachtwagen vertrekt. En het water blijven ze inderdaad opwarmen onderweg. Al was het verwarmingstoestel waarmee ze dat wilden doen stuk toen ze vertrokken. Hopelijk hebben ze het kunnen maken ;)


  3. […] Lime over zwemmen for Life […]


  4. Mijn van brilglazen voorziene ogen zijn niet meteen in staat om je er vantussen te halen :-( Maar het is in ieder geval een heel leuke manier om geld in te zamelen. Horendonk = de maks!


  5. Ik denk dat ik u gezien heb, goe ingeduffeld in een sjaal. Het is wel een cool idee, ik zou ook direct in die bak springen moest ie bij ons vertrekken.


  6. Ik wist ni da je ‘van mijn kanten’ was :-)
    Vond het ook wel chique, al heb ik t alleen op internet gezien.
    Prettige feesten!


  7. Geen idee wie jij bent in het filmpje, maar woehoe, 1 second of fame!



Geef een reactie

