h1

Over water en glazen huizen

23 december 2007

Zelden gebeurt het dat ik kippenvel krijg bij het lezen van een post van iemand. Edoch, een paar dagen geleden was het zover. Dit initatief vind ik zo mooi dat ik het mooie bedrag dat zij zal storten graag nog wat aandik. Ik geef haar 30 liter water mee (Evian water van de Colruyt, zo blijkt) naar het glazen huis onder de vorm van een online overschrijving. En U blogger, geeft U haar een paar liter water mee naar het glazen huis? Contacteer haar in haar comments, ze zal het gaarne horen. 

5 reacties

  1. En zo gaat het kippenvel de wereld rond, want intussen is het weer bij mij aangekomen.


  2. […] Lime doet een duit in het zakje […]


  3. I’m B(l)ack
    En deze keer als Myle


  4. Mevrouw, :-)

    Fijn dat U over ontroering durft praten op het oppervlakkige net.

    Boom omarmen? Denk aan de zijdezachte sequoia. Hij voelt zacht en overleeft toch alles. Ook bosbranden.


  5. Niets wat je in de winkel koopt,
    … maar alles wat je stilletjes hoopt,
    … dat wens ik je voor 2008!
    Maak er fijne feestdagen van!



Geef een reactie

