h1

Ups en downs

1 februari 2008

Een week met ups en downs, dat kunnen we wel zeggen. De rollercoaster van het leven. De achtbaan van alledag. Lachen, huilen. Ruzie maken, ruzie bijleggen. Twijfelen, doen. Niet nadenken voor je iets zegt. Teveel nadenken voor je iets zegt. Verkeerde dingen zeggen op het verkeerde moment, verkeerde dingen zeggen op het juiste moment. En juiste dingen zeggen op het juiste moment.

Beseffen dat je niet zonder je vrienden kan. Beseffen dat ze je graag genoeg hebben om er moeite voor te doen, om te beletten dat je er in stuikt, in die put.

Foert‘ zeggen en er voor gaan. Voor het leven. Want al wachtend in je zetel, iedere avond, dan komt het niet. Geluk. Geluk is niet iets wat je in je schoot valt. Geluk is iets waar je naar moet streven.

En dat doe ik. Door intrigerende jongens die je niet kent mee uit te vragen. Maar dat is voor volgende week.

3 reacties

  1. een andere intrigerende jongen dan ‘jouw ventje’? Ben benieuwd. Ik lees het graag, omdat het zo herkenbaar is…


  2. @ raikagirl: een andere jongen ja. Mijn ventje ken ik redelijk goed na al die jaren :)


  3. Heel herkenbaar… ik benieuwd naar je volgend verhaal. Blij trouwens dat ik je blogje terug gevonden heb, leuk om te lezen.



Geef een reactie

