h1

Ziek.

14 februari 2008

Helaas volgt er geen “stel je even voor – quatro” en helaas – alhoewel – is alles waargebeurd. Ik weet niet of ik enorm blij ben met het feit dat ik er ongetwijfeld een hele goede maat bij heb, of dat ik droevig ben omdat zo’n prachtkerel niet van mij wil zijn.

Maar het leven gaat verder. Correctie: het leven zou verder gaan ware het niet dat ik aan mijn bed vastgekluisterd zit met een uit de kluiten gewassen angine. Ik, die bijna nooit ziek is. Plots alle afspraken en verplichtingen en plannen moeten afzeggen. Het zelf niet meer in de hand hebben. Daar word ik enorm nijdig van. Dat het maar snel weer betert. Ben het beu, ze mogen weg, die beestjes in mijn keel.

7 reacties

  1. Tja, nu mis je Valentijn.


  2. Véééél beterschap én slaapzacht…


  3. @gugfuz: Ach, een Valentijnsmens ben ik zowiezo nooit geweest :)


  4. Veel beterschap!!


  5. het perfecte excuus om even te zwelgen en mensen te dwingen u kippensoep te brengen. Alhier ook ziekjes, wat bij mij omslaat in ijlen en mistige hoofden.
    Blij dat jij nog wat helder bent! beterschap!!!


  6. Getver, ik had gehoopt dat het niet waar was… Het kan toch niet dat zo’n verhalen te mooi zijn om waar te zijn!? Ik was zo hard weer aan’t geloven in de liefde toen ik uw verhaal las. Hopelijk voel je je niet te lastig nu en lukt het om hem als een goeie vriend te beschouwen.


  7. […] De eerste afspraak heb ik moeten afbellen wegens ziekte (niet naar de dokter kunnen gaan wegens ziek zijn – how ironic), de tweede heb ik afgebeld wegens ‘ach, wie weet gaat het toch vanzelf […]



Geef een reactie

