h1

Over voetbeenvliezen en pizza’s

19 februari 2008

Nu ik weer helemaal de oude ben vliegen we terug in Het Leven. Vier en een halve dag heb ik moeten missen van de wereld. Dat moet dus ingehaald worden.

Zondagavond gezellig knus doorgebracht met de mooiste jongen van Leuven. Maandagochtend terug naar het labo, ’s middags lopen naar een seminarie waarvan je vergeten was dat je het had. Van het labo richting GB om de omzet van de Dr. Oetker pizza’s te doen stijgen. Naar een vriendin wiens voetbeenvlies gescheurd is. Pizza eten. Een nestje maken onder een hoop dekens en kussens en voor de tigste keer Eternal Sunshine of the Spotless Mind bekijken. En vanavond, vanavond heb ik cursus. Van mijn nieuwe hobby waar ik een volgende keer zeker over ga schrijven.

5 reacties

  1. Blij dat je beter bent!


  2. Hoe, heb jij zondagavond doorgebracht met mijn vriendje?? En ik maar denken dat hij naar zijn ouders was!


  3. Correctie: de tweede mooiste jongen van Leuven. Of nee, je hebt gelijk, ik woon in Brussel dezer dagen.


  4. Leuk dat je terug beter bent. Ik zie je vrijdag normaalgezien.


  5. […] dochter.” * applaus. U leest het goed. Lime speelt toneel. De nieuwe hobby waarover ik het eerder had. Doe ik het goed? Geen idee. Waarschijnlijk niet, ik heb nog nooit toneel gespeeld. Die ene […]



Geef een reactie

