h1

niet enkel kommer en kwel

6 maart 2008

Dingen die me blij maakten gisteren en vandaag:

* ‘Killing in the name’ van Rage against the machine gigantisch luid in mijn oren laten schallen terwijl ik fiets en in mijn hoofd luid meeroepend door leuven rondfietsen met een gigantisch hoog Je m’en fou-gehalte. It’s like therapy.

* De knalroze rok met witte bollen die ik me gisteren aangeschaft heb.

* Met twee vriendinnen een avondje uit. Lekker gaan eten in de werf en een nieuwe cocktailbar (Louvain Louvain heette het, denk ik) uittesten op de oude markt.

* De perfecte caipiriña die ik daar voorgeschoteld kreeg.

* De prof die je komt feliciteren omdat je toegelaten bent tot het doctoraatsprogramma.

* Toegelaten zijn tot het doctoraatsprogramma.

* Een sympathieke collega tegen wie ik eigenlijk niet meer dan een ‘goedemorgen’ en ‘goedeavond’ zeg die me onverwacht een mail stuurt waarin hij vertelt dat hij er dringend even tussenuit moet. Dat hij een avondje naar Gent wilt volgende week. En of ik toevallig geen zin heb om mee te gaan.

U ziet, mijn leven is niet enkel kommer en kwel ook niet – verzekers niet.

9 reacties

  1. Waaaaah, proficiaat met da’ doctoraatsdinges, eindelijk!
    (héhé, deze keer op de juiste plek)


  2. Ook van mij een dikke proficiat met je toelating tot het doctoraatsprogramma!


  3. kijk is aan, dan hoef ik mij voorlopig niet meer ongerust te maken…


  4. Die cocktailbar moet ik ook eens gaan proberen.


  5. ‘m z’wok niet-alcoholische kokteels?

    en Gent is tha place 2 be!!! datweten ze zefls in Leuven! uw collega eeft smaak

    (en mss wel bijbedoelingen :p)
    how spannend is dat niet? ;-)


  6. Houden zo ;-)


  7. Mmm, Leuven doorkruisen op de tonen van ‘Killing in the name’… Toch geen slachtoffers gemaakt?

    Proficiat met doctoraatsprogramma-toelating!

    En al tickets besteld voor RATM? :p


  8. Wat was de uitslag van de Louvain Louvain test (qua sfeer dan)? Oh, en proficiat met je doctoraatsprogramma-toelating :-).


  9. @ boskabout: leuke bar, maar probeert net iets te wanhopig hip te zijn. De stoelen zitten te onhandig om er een ganse avond te blijven hangen en de cocktails zijn er net iets te duur om iedereen een rondje te trakteren. Maar ach, we hebben ons er geamuseerd :)



Geef een reactie

