h1

In de kast.

9 maart 2008

De kast op mijn kot is klein. Gigantisch klein. Te klein voor al mijn spullen en kleren. Laat staan dat ikzelf er in zou passen. Meer nog, er staat een grote zetel voor die kast, waardoordoor ik met moeite de kastdeuren helemaal open krijg. Het feit dat al mijn schoenen op een hoop gegooid tussen die zetel en die kast liggen helpt ook niet. En toch werd er van mij verwacht OVER die zetel te kruipen, TUSSEN al die schoenen door de kastdeuren zien open te krijgen om vervolgens IN die kast te kruipen, een foto te trekken en het resultaat aan jullie mede te delen.

Het blogleven is hard. Heel hard.

kastblog.jpg

 

(naar)

12 reacties

  1. Die kast ziet er nochtans groot genoeg uit, en dat de zetel ervoor staat is jouw beslissing hé :D
    Toffe foto!


  2. Die kast is groot genoeg, het probleem ligt bij het volume van de inhoud :p
    Indertijd heb ik dat stokje ook eens toegeworpen gekregen: http://www.photoblog.be/photoblog.php?nickname=twinkeltje&action=view&id=1308275&category=191486


  3. Zien we links het fameuze roze rokje dat nog maar nieuw is?


  4. @ Lucie: neenee, dat is oranje :D Mijn roze rokje ligt daar ergens onderaan, je kan het niet zien op de foto :)


  5. Wow

    Jij hebt leuke vingers …

    Echte pianovingers. Speel jij piano?
    Je zou het kunnen spelen … believe me!

    Kast is bovendien naar mijn normen perfect geordend …


  6. Same here, en dat is dan gewoon op mijn kamer. Daarenboven staat ze op het punt de geest te geven omdat er zoveel in hangt ofzo ;-)

    Btw, zou je ajb mijn linkje rechts kunnen aanpassen? dankje :-)


  7. En dat allemaal om 13:09 ’s middags.

    Was getekend


  8. @ Vandepotgerukte: daar ben je verkeerd. Diegenen die mij kennen weten hoe mijn horloge werkt :)

    Het was 13 voor 9 ’s avonds.


  9. Opruimen die handel!

    ps: Waarom ligt er geen STEW.be-shirt in die kast?


  10. En dat allemaal om 20:51 ’s avonds.

    Was getekend


  11. Leuk! :) Ik herken je ;)


  12. @ Stefaan: dat Tshirt ligt daar wel degelijk. Bovenaan. Ergens. :)
    @ Vandepotgerukte: DERTIEN voor negen maakt 20.47 ’s avonds :)



Geef een reactie

