h1

Moest…

13 maart 2008

Moesten mijn weken 10 dagen tellen en mijn dagen 30 uur, ik zou:

* mijn gitaarlessen weer opnemen
* grafische vormgeving bijstuderen
* me aansluiten bij een toneelvereniging
* mijn vrienden meer zien
* meer cursussen en seminaries ivm mijn doctoraat volgen
* accordeonlessen nemen
* mijn kamer elke week opruimen
* meer bijles geven
* meer op café zitten
* me minder haasten
* meer koken
* opnieuw ’s avonds in een café of restaurant gaan werken
* een cursus photoshop volgen

En u?

19 reacties

  1. Ha, ik bedenk ook altijd van die dingen die ik nog zou doen als ik tijd had. Met het risico om de helft vergeten te zijn: piano en djembé leren spelen, meer dansen leren (bijvoorbeeld tango), er meer op uit trekken met het fototoestel, meer paardrijden, meer naar de zee gaan, niet alleen Spaans volgen maar ook Frans en Engels en wie weet wel Zweeds gewoon voor de lol, reizen naar allerlei steden en landen, meer leuke dingen doen met vrienden zoals picknicken en sterrenkijken en huppelen en koken inclusief dessert en diepzinnige gesprekken voeren in het holst van de nacht, meer genieten van het zonnetje, gaan fitnessen en/of zwemmen, zanglessen volgen, een cursus creatief schrijven of fotografie volbrengen, gastgezin zijn voor een hulphond-puppy, en luieren à la ‘if I lay here, would you lie with me and just forget the world’


  2. Nu ik ontslagen ben, tijd te over :p

    Maar toch. Wat zou ik doen met meer tijd? Meer fitnessen, meer werken aan mijn mode-projecten, paar dingen uitwerken die ik in mijn hoofd heb (een zetel, een bed), een hulphondpuppy in huis halen (Twinkeltje ook lees ik :p), mijn autootje eindelijk volledig afwerken, meer kuisen en zelf strijken, mijn tuin piekfijn afwerken, meer en lekkerder koken.
    Meer fotos maken, mij verdiepen in bepaalde muziekstromingen, films, kunst. Italiaans leren, gebarentaal leren.

    En dan vergeet k zoveel!


  3. Bleh, pc crashte net voor k had geklikt :(

    Duuus…. moest ik meer tijd hebben dan…
    Zou ik meer tijd steken in een proper huis, me meer bezig houden met mijn kat, meer en lekkerder koken, mijn tuin piekfijn in orde brengen. Mijn living herschilderen, zelf strijken, meer tijd doorbrengen bij mijn grootouders, me verdiepen in bepaalde muziekstromingen, films, kunststromingen.
    Meer fotograferen, enkele projecten uitwerken (een zetel, een slaapkamer), meer tijd steken in mijn mode-projecten.
    Een hulphondpuppy in huis halen. Italiaans leren, gebarentaal leren.

    En zoveel dingen waar ik niet direct aan denk :-)


  4. Kijk kijk, hier gebeuren rare dingen!
    Blijkbaar was mijn comment er wel doorgekomen!


  5. Ik zou veel meer sportcursussen doen, ik zou activiteiten organiseren om mijn maten van het middelbaar nog eens te zien, ik zou es een beetje studeren, ik zou citytrips doen naar de benelux, ik zou met maten een script schrijven en een filmpje opnemen, ik zou meer thuis zijn, ik zou genezen, ik zou de zaterdagavond in een café gaan werken. En nog veel meer luieren :)


  6. […] Cursus 13 maart 2008, 8:50 pm Ingedeeld onder: persoonlijk Vandaag schreef Lime een post over wat ze zou doen als ze meer tijd had, en Carolien een stukje over een cursus bloggen, en als je daar doorklikte kwam je op een lijst met […]


  7. Meer sporten, meer koken, meer reizen, meer slapen, meer ontspannen, meer uitgaan, cursus Spaans volgen, cursus Photoshop volgen… Vooral meer van wat ik nu ook al doe (of probeer te doen), maar dan minder gehaast en opgejaagd.


  8. ik zou mijn dochter 29 uur per dag knuffelen i.p.v. 23 uur ;-)


  9. ik wil ook veel meer tijd! Maar echt veel meer! :-)


  10. Onze internationale doorbraak forceren…


  11. Ik zou opnieuw gitaar beginnen spelen (die staat hier nu gewoon zielig te wezen), meer koken, meer sporten, een bijbaantje zoeken om toch precies niet enkel van mijn ouders af te hangen, me wat meer met mijn schoolwerk bezig houden door dingen te lezen,…

    aaaahhh tijd waar ben je toch! :)


  12. Ik zou eerder minder willen doen dan meer, mijn leven is nu al zo vol.


  13. Wat een mooie vraag! Ik zou meer of starten:

    – motorrijden
    – drummen
    – karate
    – werken
    – lessen om mijn stemgebruik te verbeteren
    – uitgaan
    – vrienden ontmoeten
    – hout bewerken
    – schrijven
    – websites maken
    – blogs lezen
    – boeken lezen
    – aan cultuur doen
    – verwennen
    – …

    k zou kunnen blijven typen, maar het werk wacht en ik heb geen tijd meer ;)


  14. Ha, dus iedereen zou die extra tijd weer helemaal volduwen met vanalles en nog wat.
    Als je elke extra dag en elk extra uur ook weer volpropt dan zit je dadelijk weer met een tijdtekort.
    De tijd die je hebt benutten met dingen die er echt toe doen…is dat niet een kwestie van prioriteiten stellen?
    Ik hoor het iedereen graag zeggen, al die dingen die ze zouden willen ondernemen en weten en kennen en leren.
    7 dagen en 24 uur zijn ruimschoots voldoende om alles te doen wat goed en gezond voor je is.
    Hoe is een mens ooit tevreden als hij elke dag tijd tekort meent te hebben? I wonder.


  15. Meer tijd hebben..dat zou echt wel tof zijn. Fijn weekend!


  16. Ik zou ook:
    * mijn vrienden meer zien
    * meer op café zitten

    Andere:

    * cursus webdesign volgen
    * yoga doen
    * eventueel muziekschool doen
    * meer theaterstukken bezoeken
    * familie meer zien
    * lezen
    * ontspannen

    en nog veel meer…
    Ooit als we met pensioen zijn zeker?


  17. Dat is een leuke, die neem ik over! Als je nog ergens zo’n afterworkparty weet en je gaat, ik ga mee!


  18. ik zou mijn agenda weggooien want daar staan maar 7 dagen in. En als ik dan écht wil rijk worden dan zie ik dat ik als eerste een agenda van 10 dagen en 30 uur ontwikkel en dan neem ik daar een patent op! nèh.


  19. Ik wil ook wel is mee naar een afterwork party :d

    maar mag je daar binnen als je geen werk hebt? :(



Geef een reactie

