h1

Gehol

15 maart 2008

Maandag na je werk naar A.S. Adventure hollen waar je mama en papa op je staan te wachten, samen iets eten in de Werf, naar je kot hollen en tien minuten later weer naar je fiets hollen omdat je om 20.00 een vergadering hebt. Dinsdag na het labo naar een vriend hollen, vervolgens snelsnel naar je kot hollen alwaar je bijles moet geven, daarna snel naar toneelles hollen om ten slotte terug naar huis hollen omdat er nog een andere vriend passeert die avond. Woensdag naar Brussel hollen voor een cursus, ’s middags terug naar het lab hollen. Hollen naar het repetitorbureau om nog wat bijles te geven en ten slotte naar een verjaardagsfeestje hollen. Donderdagochtend naar de orthopedis hollen – door al dat hollen heb je steunzolen nodig – snel naar een vriend hollen om heel even dag te zeggen om dan door te hollen naar je lab. ’s Avonds naar het gymnasium hollen om al hollend bloed te geven, na het bloed geven naar Leuven centrum hollen om iets te gaan drinken met de prof voor wie je een jaar gewerkt hebt. Vrijdagmiddag naar het zooölogisch instituut hollen om een seminarie van diezelfde prof bij te wonen, al hollend iets gaan eten om ’s avonds te eindigen in de Pieter de Somer-aula om Rachmaninoff’s pianoconcerto numero 3 te aanschouwen. Zaterdag naar de winkel hollen omdat het kot lijdt aan een accuut tekort aan WC-papier, terughollen om je kot op te ruimen, hollen om bijles te gaan geven en vervolgens puur voor je conditie nog eens 8 km gaan hollen.

En vanavond ga ik uithollen.

8 reacties

  1. Zo voel ik mij de laatste weken ook. Een avond niks doen kan zo zalig zijn.


  2. Ha was jij ook weer waar ik was :) Dat pianoconcerto was toch wel indrukwekkend! Ik kon mijn ogen niet van die handen afhouden – wat een vingervlugheid!


  3. Ik hol niet hoor :-) IK BOL :-D

    Je zou een stappenteller moeten gehad hebben…


  4. ’t Is leuk om te weten dat je de snelste bent. ;-)


  5. U holt wel een heleboel feiten na.

    Was getekend


  6. miljaar zeg, gij moet nogal een conditie hebben! :-)


  7. Toch ne dikke merci dat ge tijdens al die drukke dagen nog de tijd vindt voor een studentje dat een interview moet afnemen. :)


  8. Naar Brussel hollen en mij niks laten weten? Shame.
    En: ook naar’t USO geweest? Goed he. Alleen – zoals altijd – een beetje te lang. Ik was er donderdag.

    En ik heb al veel te lang niet meer geblogd. Op AHK toch niet.



Geef een reactie

