h1

Over kleine gelukkige momenten.

23 maart 2008

Mijn leven is een aaneenschakeling van kleine gelukkige momenten en kleine droevige momenten. Soms zijn de gelukkige momenten groter of talrijker dan de droevige momenten, soms is het andersom. Soms lijkt een gelukkig moment voor anderen klein terwijl het eigenlijk gigantisch groot en belangrijk voor mij is waardoor ik me het gelukkigste meisje op deze aarde voel, soms lijkt een ongelukkig moment onbenullig voor anderen terwijl het mijn hoofd helemaal overhoop kan gooien. Maar die kleine gelukkige momenten, daar doen we het voor, dat leven.

Zoals daar zijn:

* Onverwacht uitgenodigd worden om mee naar de try-out van TV-Tunes KN2 van Wim Opbrouck te gaan en aldaar een paar uurtjes te genieten van het enthousiasme van de man.
* een lang warm bad en heel, heel even aan compleet niets denken.
* Met een auto volgeladen met een hoop spullen, mijn ouders, mijn broer en zus, een hond èn twee kippen richting Limburg trekken om aldaar je familie terug te zien.
* Mijn neefje die trots zegt dat hij kan fietsen. Waarop hij op zijn fiets kruipt en omvalt, zonder ook maar een halve meter vooruit geraakt te zijn. En dit allemaal zonder de grote glimlach op zijn lippen te verliezen.
* Mijn neefje en nichtje die met open mond naar het raam lopen als hun papa opgewonden roept dat hij net de klokken zag overvliegen.
* Gaan lopen in het zeldzame zonnetje dezer dagen, zonder pijn aan je knieën.
* Pappenheimers zien op je kot (de TV werkt!) op zondagavond, daarbij maar al te goed beseffend dat je maandag verlof hebt.
* Je keihard verbonden voelen met andere bloggers, omdat het volgende week keihard wijvenweek is.
 

4 reacties

  1. Bij mij is het even de “droevige” kant dit weekend.
    Maar vooral niets meer daarover. Ik volg je later nog met TV-Tunes en ik zal gulzig meegenieten van de wijvenweek.


  2. Hier ook alleen droefheid dit weekend.
    Lime mag dus blij zijn :p

    Maar hebben jullie die wijvenweek echt nodig om jullie verbonden te voelen?
    Is de aanwezigheid van boobs, moodswings en de mogelijkheid van kinderen te baren niet voldoende? :p


  3. […] vriendje nog iets wil afwerken voor we Heroes zien (ja, het is opgenomen). En wat kom ik tegen? Overal wordt er wel iets verteld over de wijvenweek. Jaja, u leest het goed. De […]


  4. Zo’n ingesteldheid zou meer moeten voorkomen… ;) Vooral het badmomentgevoel komt me heel herkenbaar voor… :)



Geef een reactie

