h1

[wijvenweek] Shopwijf.

25 maart 2008

ww_logo_120x120.gifIk houd van mooie kleren, ik houd van leuke schoenen, ik houd van toffe spullen. Maar ik heb ze het liefst hier-en-nu-en-wel-meteen in mijn bezit. Ik winkel niet zo graag. Af en toe heb ik wel eens goesting in een namiddag shoppen, maar zo over het algemeen, nee, toch niet.

Als iemand iets leuks aanheeft en je vraagt waar ze dat gevonden heeft – ‘Oh, in de esprit/H&M/WE/kiestuzelfmaar’ – dan wéét je eigenlijk op voorhand al dat als je zelf gaat zien, er toch niks leuks in die godganse winkel te vinden zal zijn, maar toch ga je een kijkje nemen – ze moesten het toevallig toch nog maar eens liggen hebben. Waardoor je dubbel zo droef buiten komt: voor niks naar die grmmddppppffff winkel gelopen èn dat leuke kledingsstuk niet gevonden.

Als je HET droompaar schoenen in een etalage ziet staan kan je er van op aan dat ze die niet meer in jouw maat zullen hebben.

Als je iets in een bepaalde kleur zoekt weet je op voorhand dat ze alle kleuren nog binnen zullen hebben, buiten die ene kleur die jij zo graag wou hebben.

Als je een winkel binnenwandelt en je vindt iets gigantisch leuk, zal het àltijd tot de nieuwe – dure – collectie behoren.

Een shopaholic kan je mij dus zeker niet noemen. Maar es af en toe goed gaan vitrines lekken, daar ben ik wel voor te vinden.

7 reacties

  1. Ik herken me er wel in :-)


  2. Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt :)


  3. Hela, ik wist niet dat je verhuist was naar wordpress!


  4. Idem dito.
    En als je dan eens een droompaar schoenen tegenkomt, en ze hebben ze in je maat, en ze zijn tamelijk goedkoop, mag je er zeker van zijn dat je geen geld meehebt :)


  5. Nog iemand die niet zo graag gaat shoppen :)


  6. […] zelfs veel liever als andere […]


  7. Hmmm… Af en toe vraag ik ook waar iemand iets gekocht heeft… om daarna niks met die informatie te doen. :D

    Ow en vooral in dat van die “nieuwe, dure collectie”… Ja, dat herken ik. :)



Geef een reactie

