h1

[wijvenweek] Huishoudwijf en kinderenwijf.

27 maart 2008

ww_logo_120x120.gifMijn wijvenweek is om. Over huishoudens kan ik niet meespreken aangezien ik geen huishouden heb. Tenzij u op vrijdagavond afwassen en occasioneel een kot van 16 m² stofzuigen als een huishouden beschouwt. En kinderen? Ja, ik wil graag kinderen. 4 zonen. 4 sterke, gezonde zonen met blozende wangen en bruine warrige haren en grote bruine ogen met lange wimpers. Zo’n broers waar elke kerel maten mee wilt worden en elk meisje stiekem van droomt. En die 4 zonen zullen populair zijn en hip en lief en sympathiek. Vier zonen die met hun maten pinten gaan pakken en met hun moedertje koffie gaan drinken. Zonen die plezier maken met hun vrienden en met elkaar en toch nog tijd vinden om hun moeder een handje toe te steken als ze hulp nodig heeft. En iedereen zal smelten als ze zien hoe lief ze voor hun moeder zijn en hoe ze hun moedertje op haar oude dag bezoeken en verwennen en lief voor haar zijn. Ja, mijn zonen zullen de beste zonen ter wereld zijn.

Maar goed, voorlopig heb ik daar dus nog allemaal niets over te vertellen. Zelfs het stofzuigen gebeurt te sporadisch en de afwas blijft te vaak ook wel eens op een vrijdagavond staan om zelfs maar van een semi-huishouden te kunnen spreken. En die zonen zijn voorlopig nog steeds vier goed opgeborgen eitjes, diep weggestoken in mijn buik, wachtend op de juiste kerel met het juiste zaad. Ooit, ooit praten we hier nog eens over.

8 reacties

  1. Nice! Zo wil ik het lezen.


  2. ‘k vind ‘m grappig deze post :)


  3. Oeoeoeoeoe!
    Ik zou uit ervaring kunnen spreken, als ik niet liever uit ervaring wil zwijgen.


  4. Vier zonen? Zorg maar dat je kan opboksen tegen al dat mannelijk geweld eenmaal je in ondertal raakt ;-)


  5. wat de wijvenweek betreft :

    Lime, ik vind je gewoon een heel lekker wijf :)

    (no offence)


  6. Vier zonen met een supercoole mama die bij de papa’s van al die dochters ook wel menig hartje laat sneller slaan ;)


  7. Aangenaam vooruitzicht. Leer ze toch maar snel afwassen en stofzuigen, dan ben je daar ook al vanaf. Zij zullen het met veel plezier doen voor hun moedertje.

    Was getekend


  8. […] maar heb niet naar zijn antwoord gevraagd. Hij vertelt over later. Over zijn acht kinderen. Over mijn vier zonen. Of ze dezelfde zullen zijn, zijn en mijn kinderen. Soms zwijgt hij plots, en zoekt met zijn mooie […]



Geef een reactie

