h1

Wat…

13 april 2008

…ik mij afvraag:

* Of het programma van Wim Helsen opgezet spel is. De gasten lijken me af en toe te acteren. Ik zou op één of andere manier op mijn tenen getrapt zijn moest ik te weten komen dat het inderdaad allemaal geënsceneerd is. Misschien moet ik mezelf maar eens inschrijven en het testen.

*Wat er in godsnaam met Sterren op de dansvloer gebeurd is. Gisteren nestelde ik me in de zetel met een maxiglas cola en het miezerige restje chips dat ik achterin de kast nog had gevonden om naar – wat ik dacht – een dansprogramma te kijken. Maar nee, na 50 minuten gezever hebben er welgeteld 2 koppels gedansd. De rest stond daar gewoon mooi te wezen in hun kleren. In de eerste reeks danste iedereen zijn ding, werd er gekozen, en de slechtste viel eruit. Tegenwoordig moet je blijkbaar al op woensdag èn vrijdag kijken om wat gedans te zien. Uitmelkerij? Hallo!

ik leuk vind:

* Een onverwacht mailtje van iemand, om je te vertellen dat hij je blog graag leest. Zonder meer. Kort en duidelijk. Een antwoord verwacht ie zelfs niet, het opgegeven emailadres bestond overduidelijk niet. Maar toch, bij deze, bedankt voor die glimlach op mijn lippen.

* Voor de eerste keer 16 km lopen. Beseffen dat je’t kunt. Beseffen dat je volgende week op de 10 mijl in Antwerpen de finish wel degelijk zal halen.

* De douche achteraf.

…ik minder leuk vind:

* Thuis vertrekken om te lopen en meteen een ijskoude hageldouche over je heen krijgen.

*Het feit dat ik 1 uur en 48 minuten deed over die 16 km. En nu ben ik bang dat de finish al weggehaald zal zijn tegen dat ik aankom op de Antwerp 10 miles.

10 reacties

  1. Hé, 16 km op 1u 48 min is toch supergoed!? Ik doe ook mee met de ten miles in Antwerpen, maar ik het verste dat ik aan een stuk heb gelopen is 14 km, op 1u en 40 min. Als ik rond de twee uur eindig, ben ik dus content. Kennissen van mij hebben het vorig jaar op twee uur en een kwartier gedaan. Een vriendin van me, die me uitdaagde om mee te doen, heeft nog maar 7 km aan een stuk gelopen en gaat toch ook starten.

    Ik geloof dat de Kennedytunnel vier uur lang afgesloten wordt, dus in die tijd moeten we het toch wel halen hè! Wees gerust, er zijn nog mensen die trager lopen dan jij. :-)


  2. Ik vind het gewoon al sterk dat mensen dat gewoon uitlopen, hoe lang ze er ook over doen :-).

    Ik heb ooit eens beloofd de 20km van Brussel te lopen … ja, ja, … Na 3km val ik stil ofzo :-p


  3. Amaai, ik zou nooit de 16 km halen, dus puike prestatie. En volgende week doe je dit nog eens fijntjes over in Antwerpen. Je zal alvast niet alleen zijn, want kenissen op het feestje gisteren zullen ook present zijn.


  4. Yep, 1u48 is niet slecht. Besef dat er weinigen zijn die zelfs maar 5 km halen. Probeer je vooral niet te forceren tijdens de wedstrijd: als je te snel start kan je na 10km wel eens helemaal kapot zijn.
    Loop gewoon en geniet er van!


  5. Mijnheer Wim Helsen maakt helaas op voorhand maar al te goed kennis met de gasten. Of hoe ik zomaar boem-patat je zondag naar de vaantjes kan helpen.


  6. ik bewonder je loopprestatie – je moet snel kunnen recupereren dacht ik, op vrijdag zo straf uitgaan en dan de volgende dag 16 km lopen. Ik zou ’t je niet nadoen !

    en terloops – ik vind je blog ook heel leuk !


  7. @ Liesbeth: daar zat een week tussen hoor ;)


  8. Ik houdt het zondag bij supporteren langs de kant – met een vermoedelijke kater door te veel mojitos/cuba libres/… Sterkte in ieder geval!


  9. Heb uit vertrouwbare bron (één van de acteurs) vernomen dat een deel van ‘het programma van Wim Helsen’ opgezet spel is… Iedere aflevering zijn er zo’n twee gasten die eigenlijk acteurs zijn… De andere zijn wel echt….


  10. Zoveel kilometer… *valt omver bij de gedachte alleen al*

    Mijn conditie is al 2 jaar niet meer wat ze geweest is… I blame Leuven.



Geef een reactie

