h1

Een verlengd weekend.

12 mei 2008

Ik heb ondersteboven gehangen. Ik heb wijn gedronken, witte martini’s en cocktails in de zon. Ik heb Pardoes gezien. En Pardijn. Ik ben kletsnat geworden. Ik heb gelachen, gehuild. Ik heb kippenvel gehad. Ik heb met een grote bende meiden die ik voordien nog nooit gezien had heerlijk gedineerd aan één grote tafel. ik heb van een zonsondergang genoten in Antwerpen. Ik heb vuurwerk gezien in Leuven. Ik heb in drie verschillende bedden geslapen. Ik heb geknuffeld. Ik heb me gevleid in de zon. Ik heb gedanst tot een gat in de nacht. Ik ben van terras naar terras verhuisd, de zon volgend tot we niet meer konden. Ik heb tussen de madeliefjes in het gras in een parkje gelegen. Ik heb gefietst, gelopen en gewandeld. Ik heb gepicknicked in de zon. Ik heb me verwonderd, ik heb genoten, ik heb mijn ogen de kost gegeven. Ik heb gefloten, gezongen en gebabbeld. Ik heb mensen aan doeken in bomen zien hangen, ik heb mensen vuur zien spuwen, ik heb een wereldkampioen aan het werk gezien.

Ik ben gelukkig geweest.

10 reacties

  1. Gewoon verder zetten, dat gevoel.


  2. En ik ben ontzettend jaloers. Ik heb mijn laatste verlengd weekend weer ziek in mijn bed doorgebracht.


  3. Klinkt gezellig! Naar de Irisfeesten geweest in Brussel?


  4. Klinkt allemaal zalig!


  5. Die ‘geweest’ op het einde zorgt toch een beetje voor een anti-climax, eigenlijk.


  6. het lijkt me alsof jij er ook wel van geniet; blijven zo doen, het leven is te mooi om stil te staan ;-)


  7. Dat klinkt als een perfect verlengd weekend


  8. Het leven is…

    Geweldig.

    Zeker zo als jij het beschrijft.


  9. hoe ben je in de efteling beland ?


  10. @ smiley: Oei, hopelijk ben je ondertussen al weer een heel stuk beter!
    @ biezonder: Nee, daar ben ik niet geweest :)
    @ Mench: always ups and downs, always ups and downs
    @ Calabas: idd, efteling ;) En met de auto hè ;) We hadden een vriendin te vieren die binnenkort trouwt :)



Geef een reactie

