h1

Over zalfjes, zalfjes, zalfjes. En zalfjes.

12 mei 2008

Een zalf voor mijn gezicht ’s ochtends. Een zalf voor mijn gezicht ’s avonds. Een zalf voor mijn handen ’s ochtends en ’s avonds. Een crème voor mijn handen overdag. Speciale zeep voor mijn handen. Een zalf voor onder mijn ene oksel, en een andere voor onder mijn andere oksel. Antibioticum voor mijn gezicht. Ik lijk wel een wandelende vertegenwoordigster voor allerlei zalfjes. Maar! Het helpt. Ik ben weer aantoonbaar. Of toch alleszins aantoonbaarder dan de afgelopen week.

 

4 reacties

  1. Je apotheker (en zijn kassa) zag(en) je wellicht graag komen met je bestelling …
    Maar als het helpt, dan helpt het en dat is het belangrijkste uiteraard.


  2. Differin gebruik ik élke dag. Ik heb een zéér vette huid. Straf spul ze, ge moogt dat bv niet smeren als ge zwanger zijt… Ik hoop dat ik ooit zonder kan :s


  3. […] mijn weekend geweest is. Hoe hij naar mij kijkt. Hoe hij me vertelt dat hij mij mooi vindt. Met of zonder puistjes. Hoe hij mijn bed opdekt. Hoe hij het niet duldt als ik hem mijn wang aanbied, maar mijn […]


  4. vraagje. Weet iemand een zalfje tegen mondzweer? Die heeft mijn vriendin namelijk..



Geef een reactie

