h1

En ik die dacht dat ik liefdesverdriet had.

11 juni 2008

Het begint me duidelijk te worden waarom mijn hoofd zo zwaar en leeg voelde de laatste tijd. En ik die dacht dat ik liefdesverdriet had en twijfelde over vanalles en nog wat en niet wist welke jongen ze nu ook al weer graag zag. Niks van dat alles! Ziek! Ziek! Dat ben ik. Hoofdpijn, moe, hoesten, warm, koud. Ha! Ziet u wel dat ik een sterke meid ben – en dat dat hoofd van mij dus niets met al die jongens te maken had. Mentaal sterk dan toch. Fysiek momenteel net iets minder. 500 meter fietsen en mijn benen voelen als lood. Twee trappen omhoog en ik zweet gelijk nen otter. Een halve dag werken en ik snak naar mijn bed. Maar goed. Jezus deed de lamme weer lopen, de blinde weer zien en de dove weer horen. Dan zal hij de zieke wel genezen ook, nietwaar?

10 reacties

  1. maakt dat ge van achter die computer vandaan zijt, en uw beddeke in! *geeft Lime een dampende mok kippensoep vol geneesvitamientjes*


  2. Veel beterschap!

    En moest je echt geen blijf weten met je ziektekiemen en je wil ze absoluut delen met de wereld, er zitten hier een heleboel veel te luidruchtige kindjes op het speelplein achter onze tuin …


  3. Troost je: ziek zijn gaat (normally) véééééél sneller voorbij dan een gebroken hart.
    Al bij al mag je dus nog blij zijn :)
    Veel beterschap!


  4. Ik voel me deze week ook bar slecht.
    Zou er een virus op uwen blog huizen ;-)

    ‘k zou toch maar een doktersbriefke halen
    zodat ge wat kunt rusten.


  5. Ge moogt uw microben aan mij komen geven, momenteel zit ik liever ziek thuis dan te moeten aanschouwen hoe ze een onervaren man in mijn plaats gaan aanwerven. Kom maar langst hier, of wacht, ik kom ze halen!


  6. Toch geen klierkoorts dan?


  7. dito hier, zeker geen liefdesverdriet maar snotterige, hoesterige toestanden die allesbehalve leuk zijn…

    Veel beterschap!!!!!


  8. ik ging zegegn de zon gaat u goed doen, maar ‘tis alweer kil en nat buiten dus lbijf maar lekekr binnen met een warme thee of chocomelk of whatever that keeps you warm
    mijn snot heb ik onder controle gekregen ;-)


  9. veel beterschap. meet joe black is de ideale film om te zien als ge ziek zijt. dat, en veel rust.


  10. Veel beterschap. Ik ga nog wat verder snuisteren op je blog.



Geef een reactie

