h1

Over Girl Geek Dinners en Ronny Solly’s

13 juni 2008

Op de vorige Girl Geek Dinner – een etentje voor vrouwelijke nerds zoals u en ik (en alle vrouwen die hier komen lezen en weten wat een blog is beschouw ik als nerds, u moest eens weten hoeveel mensen hun wenkbrauwen optrekken en het bijhorende ‘huh?’ uitstoten als je het woord blog in de mond neemt) werd een heel erg leuk speeltje verloot. De Sony Rolly.

Je moest een blogpost wijden aan het kleinood en een link plaatsen naar deze website. Bij deze.

Maar, we leven in een harde wereld en krijgen niets voor niets. Voor niets gaat enkel de zon op en zelfs dat is niet zeker dezer dagen. En daarom hebben Kathleen (ja, dat meisje waarmee ik ga samenwonen) en ik iets speciaals gemaakt. Klik hier voor deel 1 en deel 2. Deel 3 en 4 zitten er ook aan te komen. Geniet ervan, lach met ons en laat vervolgens weten dat ook u vindt dat zo’n schattig hebbedingetje niet in ons huis mag ontbreken!

9 reacties

  1. Dat van dat lachen is alvast zeer goed gelukt ;)
    En als ze jullie nu nog niet belonen met zo’n hippe Rolly, dan weet ik het ook niet meer.


  2. ik ben niet helemaal mee met jullie hilarische gegiegel en gelach en vals gezang enzo; moeten we nu ergens op jullie stemmen?
    ik ben verrassend vlug verlost van mijn ochtendhumeur, en dat op friday the 13th :-))))
    lime en nijn for Sony Rollins!!


  3. vervolgens laat ik bij deze weten dat ook ik vind dat zo’n schattig hebbedingetje niet in jullie huis mag ontbreken. Solly Ronny! flapflapflap


  4. :) zo’n promotiefilmpjes kunnen ze toch niet weerstaan :)

    Veel succes!

    liefs

    Marleen


  5. @ Jeronimo: Er moet niet gestemd worden hoor, de mensen van Sony kiezen gewoon de origineelste post eruit. Jullie hoeven dus niets te doen buiten meegenieten van onze filmpjes ;)


  6. Hmm, de competitie is wel zwaar, zou ik nog iets maken?


  7. Lol, gewéldig :)


  8. Mmm, dan hou jij er toch een lichtelijk andere definitie op na van “nerds” dan ik. Maar die Rolly is binnen, dat is zeker. ;-)


  9. @ Yab: nee, je hebt gelijk. Geeks bedoel ik natuurlijk, en dààr zijn er een hoop meer van dan de meesten weten of willen toegeven :)



Geef een reactie

