h1

Alaska – bis.

1 augustus 2008

En dan gebeurt daar het meest onverwachte ooit.

Voortdurend in elkaars buurt zijn. Elkaar beter leren kennen. Van maten naar makkers naar vrienden.

En plots beseffen dat je zijn ogen zoekt als je iets wilt vertellen. Beseffen dat je je grapjes voor hem bewaart, hopend dat je die mooie glimlach en dito pretoogjes te voorschijn kan toveren. Beseffen dat je je verhalen voor hem wilt bewaren, wetend dat hij ervan geniet om met je te babbelen. En beseffen dat dit alles wederzijds is. En dat ergens tussen de tenten en de trektochten en de kampvuren door één en één plots twee geworden is. En zelfs meer dan dat.

“Ik wil je niet meer kwijt”, zegt hij op een avond. Je hart springt omhoog.

En dan kom je met een souvenir van ongeveer 65 kg naar huis.

26 reacties

  1. Mooi toch?!


  2. Fijn! Zoveel warmte uit het noorden. :-)


  3. Prachtig ;-)

    Hoor je ’t u later al vertellen?
    “En waar hebben jullie elkaar ontmoet?”
    “In Alaska!”


  4. Super!!!!


  5. Ik dacht eerst dat je zo’n beer meegebracht had, maar 65 kg voor een beer leek me iets te weinig …


  6. Yay! Da’s fantastisch nieuws :)

    En 65kg, amai je hebt een slank modelleke aan de haak geslagen zeg ^^


  7. Ach, wat een lief verhaal. Geniet er maar van.


  8. Het leven kan toch mooi zijn! :)


  9. Oooooooooooooooh! Dat is… dat is… Zo mooi!


  10. Proficiat! Toch wel chance dat ge in zo’n kleine groep mensen de man van uw leven vindt ;)


  11. En het is een sympathiek souvenier, dat mag ook gezegd worden. ;)


  12. Nu ga ik zeker met Kriskras mee :D
    En wat met ‘uw ventje’…?


  13. Ik wist het! Ik zag het aan de foto’s!! :-) Die ene is toch met hem hé? :-) Dan is het een zéér schone jongen met zéér schoon ogen! Wiiiieeeeh, alles komt goed, altijd.


  14. Ik voelde al dat er in het vorige postje iets ontbrak. Mooi, mooi!

    Maar euh, moet ik “één plus één werd twee en zelfs meer dan dat” interpreteren als aanstaand moederschap?


  15. Schoon, zeg. Geniet ervan!


  16. ja een zwarte beer zou nog iets geweest zijn :-)
    profciat kijkt zeg al die warmte in dat ijskoude Alaska :-)
    enjoy!


  17. Zo mooi! Alaska & jullie twee :-)


  18. @ Life is a dance: ik denk dat ik weet welke foto je bedoelt, maar nee, dat is hem niet. Ik zal je wel eens vertellen welke het is ;)

    @Koen: Hemel, nee! :D


  19. @Koen: het geheel is altijd meer dan de som van delen, he
    @Lime: blijvoorjeikhebugraag xxxxx


  20. Alaska koud? Sinds Lime er passeerde een mythe ;-) Geniet ervan!


  21. Proficiat meis !


  22. Ooooh! Zo superfantastisch! Gefeliciteerd! En heel veel geluk samen!


  23. proficiat!


  24. Nice! Is het die waarmee we op het terras hebben gezeten? :-)


  25. @ Dikkie: nee, dat was hem niet, ’t is iemand anders.


  26. […] plots was hij daar. Kwam ik thuis van een verre reis met niet enkel een hoop mooie foto’s en nieuwe […]



Geef een reactie

