h1

Zaterdag

10 januari 2009

Volgende week woensdag heb ik een examen. Mijn eerste en laatste. Drie jaar afgestudeerd zijn en nog in de boeken moeten kruipen.

En nu pas besef ik wat je daardoor allemaal mist.

Mijn ouders gaan naar Daens deze namiddag maar ik mag niet mee omdat ik moet blokken van hen.

Mijn liefje zie ik dit weekend enkel vanavond om 19.00. Morgennamiddag had ik gereserveerd om te studeren, blijkt natuurlijk dat zijn voetbal afgelast is en dit één van de weinige weekends is die we eigenlijk een ganse tijd samen zouden kunnen spenderen.

Me&Ro houden uitverkoop. Maar de prijzen blijven te duur om zomaarvoorniks iets voor mezelf te kopen. En ja, dit heeft niets met mijn examen te maken maar het stemt mij nog net iets droever.

Ik heb zelfs nog geeneen sneeuwbal gegooid dit jaar.

Kutdag. En ’t is nog maar twintig voor negen.

7 reacties

  1. Oh dat ken ik, vanalles moeten missen door die examens. Het moet maar iets stoms zijn, zoals eens naar Ikea, maar ik kan daarvan balen…
    Veel succes hé!


  2. en mocht je er dan nog door zijn :-)


  3. Prijs je gelukkig dat het maar 1 examen is meid …


  4. Ik wil ook een sneeuwbal gooien… =( stomme noodzakelijke blok!
    ach ja: succes alleszins ;)


  5. Ik ga je dag niet nog slechter maken door de “ontdekking van de dag” hier in huisje weltevree. *zucht*


  6. Ik ken het gevoel. Ik wil keigraag gaan schaatsen op de Damse vaart die maar een keer om de 10 jaar dichtvriest, ik wil een sneeuwman maken, ik wil gaan shoppen, maar nee, ik moet blokken.
    Maar hey, sneeuwballen smijten en schaatsen is de perfecte pauze, dus als je zin hebt volgende week, je moet me maar contacteren e!


  7. Ik heb ‘Daens’ willens nilles gezien, en ik moet toegeven dat er fijn gezongen werd ;-) Maar ik vind het wel jammer voor je!



Geef een reactie

