h1

Nummerke 100

27 januari 2009

“Zeg, liefje, ik was laatst op je blog aan het kijken.”

“Hmmm?”

“En, uhm, dat lijstje met die 100 dingen.”

“Hmm, ja?”

“Wel ja, daar moogt ge toch iets op veranderen, niet?”

Ik draaide me om naar hem, en glimlachte. “Is dat zo?”, vraag ik. Ik had onlangs mijn lijstje zelf nog eens overlopen, en speelde toen met de gedachte het te veranderen. Maar ik durfde niet goed. Tuurlijk, we zouden altijd samen blijven en leuke dingen meemaken en voor altijd en altijd gelukkig blijven met elkaar. Maar toch. Waren dat lacherige dromen en vluchtige beloften die we elkaar maakten of meenden we het echt? Echt als in echtig en techtig denken aan later. Van huizen kopen en samen meubelwinkels afschuimen en een kat kiezen. Van kerstfeesten organiseren voor de familie en hemden strijken voor hem en samen muren schilderen in de kinderkamer en ruzie maken over wanneer juist onze zoon zijn eerste gsm krijgt. Van samen thuiskomen na het werk en in de zetel neerploffen en vragen hoe de ander zijn dag geweest is.

We keken elkaar in de ogen en toen wist ik het. Ik voelde het.

En zo staat sinds eergisteren nummerke 100 in’t vet.

8 reacties

  1. Ewel, ik hoop dat jullie beiden dan nog heel oud mogen worden :)


  2. Aaah hoe lief :) Ik wens het jullie zeker toe!


  3. ^^ Leuk gevoel hé


  4. What a feeling…;)


  5. Ooooh, how cute!


  6. ga voor de 100


  7. Laat maar weten wanneer ik aan de trouwuitnodigingen moet beginnen hé? ;)


  8. Proficiat!



Geef een reactie

