h1

Over gehaktballen.

15 februari 2009

Ik ging sla eten. Sla met komkommer en tomaten en stukjes kaas in. En gehaktballetjes. Ik wou er gehaktballetjes in. In de GB stond ik voor het gehaktballenrek want ik was te lui om er zelf te draaien die avond. Ik zag een pak met zes grote gehaktballen liggen van één of ander merk. Daarnaast zag ik echter een ander pak liggen van de carrefour zelf met acht grote gehaktballen. Maar toen. Toen zag ik daaronder nòg een ander pak liggen. Van nummer 1. Een stuk of acht gehaktballen voor maar 1,59 €. Aha!, dacht ik. Aha! Mij zullen ze niet hebben. Véél gehaktballen voor géén geld. Véél gehaktballen voor minder dan de prijs van een brood! Zelfs een pak chips kost meer!

Ik zal het geweten hebben.

Goor.

9 reacties

  1. Ouch!


  2. eikes


  3. Eten van het merk “nummer één”….dat durf ik ook niet te kopen.


  4. Ik heb deze zomer iedere week van die gehaktballen mogen/moeten aanvullen. Ze zagen er alvast weinig ‘appetijtelijk’ uit.


  5. Haha, ja, sommige dingen koop je nu eenmaal beter van een geend merk! :-P


  6. ik moet er van geubelen


  7. voor die prijs heb je nog altijd een brood en een zak chips…. van nummer één


  8. Ei jak. Ik heb die ook ooit eens gekocht, uit pure luiheid. Snel zal ik het toch niet opnieuw doen denk ik.


  9. ja het nummer-één-merk is geen aanrader. Vandaag waagde ik mij aan nummer-één’s pompoensoep (omdat ik wortel-pompoensoep wou maken, en geen zin had om kilo’s pompoen fijn te hakken), nog een geluk dat ik er een kilo wortels bij gegooid had want anders was het helemaal jakkie.



Geef een reactie

