h1

Verstrooid

27 februari 2009

Af en toe durf ik eens verstrooid te zijn. Af en toe maar hoor. Heel af en toe.

Zo ook deze morgen. Met een suf hoofd zat ik aan de ontbijttafel, met een potje yoghurt voor mij en luisterend naar het geprrrrrrrrrrt van de senseo die aan het opwarmen was. Toen ik in mijn rechterooghoek het rode lampje zag branden duwde ik op de knop, en ging terug zitten. Na een tiental seconden besefte ik dat ik geen nieuwe pad in gedaan had. Ik draai me dus terug om naar het senseotoestel om aldaar een grote plas koffie terug te vinden die druk bezig was zich nog verder uit te breiden. In paniek neem ik spons en schotelvod om de kliederboel op te ruimen.

En wat hebben we vandaag geleerd?

1/ Eerst wakker worden, dan koffie zetten.

2/ Altijd een nieuwe pad gebruiken als je een senseo zet.

3/ Altijd een _koffietas_ gebruiken.

8 reacties

  1. Heb ik de laatste twee weken ook al een paar keer BIJNA voorgehad…


  2. Kan gebeuren, ik denk dat iedere Senseo-eigenaar dat wel al eens heeft meegemaakt :)


  3. Ik zie af en toe mensen aan een koffieautomaat koffie nemen, terwijl er al een volle tas onder staat ;-)


  4. hey meid! ik doe vanalle toeren in leuven :-) ik was het wel niet die je bent tegengekomen ;-)

    ik loop in het provinciaal domein van kessel-lo, of aan de abdij van ’t park, of idd het bos aan sportkot.

    morgen ga ik 13km lopen, aan een rustig tempo. ik weet niet hoeveel km jij loopt en hoe lang, maar mss kunnen we een stukje samen lopen? ik dacht eens naar een bos te rijden; heverlee ofzo; ik moet nog kijken :-)


  5. Heel herkenbaar… Heb zo ook al het deksel laten openstaan deze week, zonder pad… Dan ligt je kot vol water en heb je geen koffie.


  6. Misschien eens een keer vroeg gaan slapen?
    ;)


  7. t probleem is natuurlijk wel dat je nog geen koffie gedronken hebt…ik duw ook steevast op verkeerde knoppen van koffiemachine voordat ik mijn eerste koffie binnen heb.


  8. Het klinkt makkelijk : 1) Eerst wakker worden, dan koffie zetten. Maar veel mensen hebben koffie nodig om wakker te worden :) Het zal dus een vaak voorkomend fenomeen zijn veronderstel ik ;-)



Geef een reactie

