h1

Over Londen, Girl Geeks en glunderen.

15 maart 2009

Met mijn gat in de boter, daar was ik gevallen. Eerst stond ik op de wachtlijst, maar plots mocht ik wel mee. Even twijfel – was ik wel geeky genoeg? – maar dan toch besloten om mee te gaan. En boy, had ik gelijk. Hier heb ik geen spijt van gekregen.

Alles was tip top in orde, van het begin tot het einde. Ik heb me nog nooit zo girly en geeky gevoeld, en het was fantastisch.

Een eurostartrip mèt ontbijt. Tientallen en tientallen winkels met korting. Kadootjes alom (draadloze muis bij bose, gratis manicure, champagne! cocktails! Echte fish & chips met een hoop meiden. Afternoontea in een fantasisch hotel. Ik was er ondersteboven van. Obers met handschoentjes, gebakjes met namen van designers, driehoekige boterhammetjes (excuseer, canapé’s). Ik heb me nog nooit sex and the citier gevoeld dan gisteren. Shoppen, nagels laten lakken, thee drinken. En dat allemaal in Londen. Hoe heerlijk decadent.

Mascotte van de dag: de bananenschil in mijn tas. Ik had één banaan mee, ’s ochtends. At hem halverwege de voormiddag op. En vond toen geen vuilnisbak voor de schil. Bleek dat er _nergens_ in Londen vuilnisbakken waren. ’s Avonds wist iemand me te vertellen dat dat was omwille van mogelijke bomaanslagen.

En oh ja, niet enkel auto’s rijden links in Londen. Ook de roltrap naar boven staat _links_ ipv rechts. ’t Is maar dat u het weet.

Dankjewel Clo, Eurostar en alle geeks!

(en nu ga ik nog even verder nagenieten en glunderen)

7 reacties

  1. Oh waw .. Klinkt ZO geweldig! Ge zijt idd met uw gat in de boter gevallen ;) *jaloers*


  2. en wij maar denken dat die sok je mascotte was ;-)
    het was inderdaad een leuke dag!


  3. *stikjaloers*


  4. Dat van geen vuilbakken is inderdaad ambetant, dat het voor/tegen aanslapen was wist ik niet.

    (*Uiteraard ook stikjaloers*)


  5. Super dat je zo genoten hebt :) en londen is een zalige stad he!

    Dikke X!

    Marleen


  6. haha, kvond die sok anders ook wel grappig :-) Fijn om met je door geeky londen te shoppen!!


  7. En jullie hebben het zelfs gehaald tot in De Standaard :)
    http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=IS27PK1U

    Het klinkt ongelooflijk fijn in elk geval :)



Geef een reactie

