h1

Zaterdagavond

12 mei 2009

We zaten met z’n tweetjes alleen gezellig in de zetel een film te zien, mijn liefje en ik. Benen verstrengeld, handen die elkaar vastnamen, knuffelhouding. We waren thuis, dus dan mag alles. Terwijl we geconcentreerd naar het scherm keken voldeed zich volgende, uhm, conversatie

Ik liet een scheet.

Hij liet een scheet.

Hij boerde.

Ik boerde.

En toen zei hij, “liefje, ik denk wel dat we wat meer op onze manieren moeten letten vooraleer wij in staat zijn kinderen op te voeden.”

9 reacties

  1. Haha :D Ach, als je alleen thuis bent, dan mag alles :P


  2. chance dat ik zo hard aan het thesissen was dat ik niets gehoord heb.


  3. Geweldig! :-)


  4. Dat doet me denken aan een aflevering van Man bijt Hond, waarin een koppel trots verkondigde dat ze zo’n goed paar vormde. Het aantal boeren en scheten dat ze gezamenlijk lieten, fungeerde als weegschaal voor hun relatie. Aan de ene kant best schattig, maar het lijkt me toch veiliger om erover te bloggen dan om het luidkeels vol trots op de nationale televisie te verkondigen :-)


  5. @zus: geen nood, het was bij hem thuis :)


  6. haha, daar denk ik ook wel eens aan ja. Ik zal ook mijn taalgebruik moeten kuisen… maar ik heb wel gemerkt dat veel ouders in de pedagogische stand gaan als ze met hun kinderen omgaan, en ’s avonds lekker onderuitgezakt doen en zeggen wat ze willen.


  7. maar slecht voor het broeikaseffect ?


  8. Zelfs mét kinderen zijn dit soort conversaties het grappigst. Moet kunnen.


  9. Blij dat ik en mn vriendje niet de enigen zijn die zo’n diepzinnige gesprekken voeren! :)



Geef een reactie

