h1

Cuba, baby

14 mei 2009

onderbroeken – sokken – BH’s – bikini’s – kniebroeken – korte broeken – rokken – kleedjes – Tshirts – Tshirt lange mouwen – fleece – rode jas – witte sjaal – handdoeken – zonnebril – zonnecrème – aftersun – lippenbalsem – pil – motilium – immodium – aspirine – gaviscon – ibuprofen – plakkers – compeed – muggenmelk – douchegel – shampoo – stok kaarten – kolonisten van Catan voor 2 – rekkertjes – plastieken zakken – pen – papier –  bril – lenzen – fototoestel – lader – lief – lonely planet – De ondraaglijke lichtheid van het bestaan – hoofdkussensloop – fototoestel action sampler – fotorolletje – busuren Viazul – paspoort – vliegtickets – treintickets – world assistance card

Ik ben er klaar voor, denk ik zo.

13 reacties

  1. Lime gaat weer de tijd van haar leven hebben. Enjoy ;-)


  2. Als je nog tijd hebt, moet je het boek ‘Cubaanse Nachten’ halen – een aanrader.
    http://www.boekrecensie.com/9056172646


  3. Have fun!!!


  4. pennen en papier om uit te delen in cienfuegos!
    have fun :-)


  5. Zeep appreciëren ze daar ook. Dus als je nog van die kleine flesjes shampoo of douchegel hebt, zeker meenemen en afgeven in de casas waar je slaapt.


  6. Oorstopkes, baby, al-tijd!


  7. @Goedles: dankjewel voor de tip! Ik neem echter al een ander boek mee dat ik nog moet uitlezen, en dat is ook al een hele kloefer. Maar dit onthoud ik zeker!

    @Ploempje: ik neem nooit oorstopjes mee :) Ben een vaste en gemakkelijke slaper.


  8. Nog een paar uren en we zijn weg. Kom kijken op de blog en volg onze avonturen in Amerika. Bye!
    http://ocfd2009.skynetblogs.be


  9. Oooooooh, mag ik, als ge terug zijt, uwe Lomo eens lenen? :D


  10. ahum Ntone, dat zal je dan eerst aan Limes zus moeten vragen, van wie ze het geleend heeft :)


  11. Lieve Zus van Lime,

    mag ik, als Lime terug is, uw Lomo eens lenen?
    Ik heb zelf een Lomo Fisheye n°2, maar ik zou graag de Action Sampler eens proberen :D

    Dankuwel!


  12. treintickets, waw!
    kan je tegenwoordig met de trein naar cuba
    here I come


  13. cuba ? ligt dat niet dicht aan mexico.

    mexicaanse griep :-(

    lang in een vliegtuig met virussen :-(



Geef een reactie

