h1

“Stom idee, lief.”

13 juli 2009

“Shit, dit is saai.” 

Ik had mijn lief op sleeptouw genomen. We zouden 57 km gaan wandelen, als voorbereiding op de 100 km van Bornem. Onze eigen kleine dodentocht.

Vol goede moed begonnen we eraan.

Maar 57 km vol maïsvelden, regenbuien, heide, blaren, stramme spieren, pijnlijke voeten en asfaltwegen is _saai_.

Urenlang liepen we naasteen, soms in discussie, soms in stilte. Soms somden we onze ongemakken op. Tot uiteindelijk alles pijn deed en we al vloekend en zuchtend en steunend en waggelend als eenden de laatste kilometers aflegden.

“Stom idee, lief.” zei hij.

En gelijk had hij.

Maar toch, maar toch. Nr 90. Zou ik het kunnen?

5 reacties

  1. ;-) next time klein beginne met bv 20 km dwars door bellegem :p
    ik vind het eigelijk bijzonder grappig eigenlijk sorry ;-)
    ja wat een idee eigenlijk lol


  2. Wauw, respect!!!


  3. ik heb de dodentocht half uitgelopen en ben er nog ni goe van… en dat is ondertussen al 7 jaar geleden ofzo ;)
    57km is gewoon zot!


  4. woooow. succes ermee!!


  5. Ik heb ooit meegedaan, gestrand op 62 km na een nacht vol gietende regen. Daarna niet meer, wegens dat ik het ook onnoemelijk saai vond. ’s Nachts wandelen is nog saaier, want dan is er geen steek te zien. Toch veel succes, je moet het ooit gedaan hebben in je leven (Maar ondanks dat ik hem niet uitgewandeld heb, heb ik daar ook geen ambitie meer toe! :)



Geef een reactie

