h1

Over de liefdesbrief.

5 augustus 2009

Hij schreef me een liefdesbrief. Een echte. Eentje die begint en eindigt met ‘ik houd van jou’ en waar dingen in staan als ‘ik kan niet zonder jou’ en ‘jij bent alles voor mij’. Ongelofelijk blij was ik er mee.

Hij wist dat ik nog nooit in mijn hele leven een liefdesbrief gekregen had. Een echte, bedoel ik dan. Zo eentje die begint en eindigt met ‘ik houd van jou’. Geen smsjes in de trant van ‘ik zie u ook graag hoor’ met als onderliggende boodschap ‘en mag ik dan nu bij u komen slapen?’, die tellen niet (mijn vorige lieven waren vooral daar een krak in).

Maar dus, een echte liefdesbrief. Hij had zelfs met een lat een kantlijn getekend (omdat hij weet dat ik van kantlijnen houd),  en eerst een klad geschreven. Dat vond ik nu eens ongelofelijk lief, dat hij twee uur bezig geweest is om mij de perfecte liefdesbrief te kunnen bezorgen. Hij had hem netjes in drie opgevouwen, zonder te kreuken, en hem in een lange envelop gestoken.

Hij zat naast mij toen ik hem voor het eerst las.

De brief eindigde met ‘En als je deze brief gelezen hebt ga ik je een lange knuffel en dito kus geven.’

Ik keek hem aan, pinkte twee tranen weg en knuffelde hem zoals ik hem nog nooit geknuffeld heb.

10 reacties

  1. Prachtig, hmm…

    Tof dat hij de tijd en aandacht nam door die brief te schrijven.
    Zalig om te lezen…


  2. We weten nu wel het begin en einde van de brief, maar niet de body tekst ?
    Ik wil ook een traan kunnen wegpinken bij zoveel liefs.


  3. Zalig een schrijvende man ;)


  4. *zit met open mond naar het scherm te staren*….*zucht*…


  5. Aahh … Nu ben ik jaloers hoor! Azo lief :)


  6. Zo lief! Waar is den tijd dat mijn vriendje dat ook nog deed :-P


  7. Fantastisch…ik zit hier helemaal weg te dromen als ik dit lees


  8. Oooooh! Houden die handel!


  9. goeie!! uit zijn hart, maar misschien toch subtiel geforceerd door een aantal hints via het drankspelletje ‘ik heb nog nooit…’ … een schone oprechte liefdesbrief gekregen :)

    schoon en mooi en schattig!


  10. Al dat digitale gedoe hé… Wel goed dat daardoor brieven nu echt romantisch zijn geworden :)



Geef een reactie

