h1

Over Dranouter en nummerke 86.

12 augustus 2009

Ik ben gelukkig! Ik ben content!

De afgelopen dagen waren gevuld met muziek, vrienden, fijne mensen, buiten brunchen aan gammele picknicktafels, tenten, slaapzakken, luchtmatrassen die platgingen, luchtmatrassen die niet platgingen, frieten, falafels, nog meer frieten, zon, dekentjes, in de zon in slaap vallen, meezingen, roepen, handen klappen, veel te laat gaan slapen. Dranouter, een traditie sinds een aantal jaar waar we steeds weer naar uit kijken: Mijn familie en een bevriende familie die samen vier dagen kamperen en genieten van niets doen, fijne muziek en een leuke sfeer. Ik heb ervan genoten.

En vandaag! Iedereen denkt aan mij! Mensen waarvan ik nooit gedacht had dat ze iets zouden laten weten sturen mij berichtjes, facebooken, sms’en. Een vriendin op het werk brengt eierkoeken als ontbijt, omdat ze wist dat ik dat graag at en we maanden geleden tevergeefs eierkoeken gezocht hadden in de winkel. Ik krijg ‘lime dill’ dressing van oil & vinegar van een collega. (‘Lime dill’ – lime – heeft u hem?). Mensen denken aan mij, en eerlijk waar, het geeft me een warm gevoel vanbinnen.

6 reacties

  1. Ik heb ook aan jou gedacht, eerlijk waar, maar ik vind het echt stom dat Facebook dat soort waarschuwingen altijd een paar dagen te vroeg geeft want dan kun je nog niks zeggen, maar een paar dagen later vergeet ik dat dan! Dus alsnog een hele gelukkig verjaardag hé!


  2. Gelukkige verjaardag! xxx


  3. oh wij zijn dit jaar eens niet op dranouter geraakt. ’t was blijkbaar plezant… dan zal ik er de volgende keer des te meer van genieten eh :)

    Oh….en een gelukkige 25e verjaardag blijkbaar! Nog veel plezier toegewenst.


  4. Ik lees dat je verjaart, awel nog ne gelukkige verjaardag! En gelukkig ben je al, lees ik hier.


  5. On your birthday, special one,
    I wish that all your dreams come true.
    May your day be filled with joy,
    Wonderful gifts and goodies, too.

    On your day I wish for you
    Favorite people to embrace,
    Loving smiles and caring looks
    That earthly gifts cannot replace.

    I wish you fine and simple pleasures.
    I wish you many years of laughter.
    I wish you all of life’s best treasures.
    I wish you happily ever after.


  6. Warme wensen en geniet ervan!



Geef een reactie

