h1

Zie je wel!

29 oktober 2009

Wat zij hebben gedaan is betaalbaar voor mij (al moet ik er wel ettelijke dagen voor werken). En toch: wat zij gedaan hebben is onbetaalbaar voor mij, zij hebben mij gelukkig gemaakt, ja, wonderen verricht.

Ik zie.

En geloof mij, dat is mij veel meer waard dan elke cent die ik er voor zal neertellen.

Het is ongelofelijk. Ik goot gisteren patatten af, en de stoom deed geen brillenglazen aandampen. Ik werd ’s ochtends wakker gekust, en kon waarlijk zien dat het door mijn eigen lief was. Ik douche, en ik zie mijn eigen voeten.

Nog elke avond denk ik instinctief ‘oei, ik moet mijn lenzen nog uitdoen, want ik zie nog’. En elke keer loop ik over van geluk, als ik besef dat ik mijn ogen mag dichtdoen terwijl ik de wereld nog scherp zie.

Elke dag nog, heb ik zin om naar de dokter te gaan, en zijn pollen te kussen. Omdat hij wonderen verricht. (tegen betaling weliswaar)

6 reacties

  1. Super, goed nieuws dat het zo goed gelukt is :)


  2. Heerlijk voor je!


  3. zalig om te horen dat ’t allemaal zo goed verlopen is!
    Ooit laat ik dat ook doen!! Hoef ik niet meer blind te zijn (dat is nu wel zeer entertainend voor anderen als ik ergens blijf slapen) Maar toch, voor al dat soort zaken, inclusief wijsheidstanden die ik zou moeten laten trekken enzo, heb ik een heilige schrik :s
    Enniewees, ik zal uw geweldige ervaring in mijn geheugen opslaan voor als ik het toch eens aandurf :)
    Enjoy!!


  4. Wat vind ik dit fantastisch voor je!


  5. Super! :) Ik ben heel blij voor je, maar ik blijf het echt té griezelig voor woorden vinden :D


  6. Zo heb ik het ook ervaren :-) Super gewoon!



Geef een reactie

