h1

22 centimeter

8 november 2009

Een bescheiden stapeltje van 22 centimeter is de buit. Maar het zijn 22 centimeters vol dromen, lekkers en leuks. Vol verhalen, liefde, lust en kalfslapjes met mangosaus. Het was zeker 10 jaar geleden dat ik er nog geweest was, maar dat het deugd deed was een feit: de boekenbeurs.Enkele uurtjes lang rondsnuisteren, vastpakken, enkele zinnen lezen, twijfelen, terugleggen, weer oppakken, betalen en meenemen. Om daarna bij een koffietje een beetje te genieten van de gedachte dat je al die goede boeken – ongelezen – op je liggen te wachten. Dat er daarin werelden bestaan die jij nog niet kent.

Wie alle vijf de boeken herkent krijgt, uhm, een kus van de juf en een bank vooruit!

IMG_1617

10 reacties

  1. alle vijf, dat is een makkie hoor
    maar ik wil helemaal geen bank vooruit


  2. Ik denk dat de bovenste Liefde in tijden van cholera is. Een wilde gok.


  3. een stapel ongelezen boeken voelt altijd aan als een schat die gekoesterd moet worden


  4. mijn man is op dieet maar hij weet het niet!


  5. het spel van de engel


  6. @ Kleine: whoah!! Een wilde gok en hij is meteen juist!
    @ Katrijn: al twee goed, inderdaad :)


  7. De schaduw van de wind?


  8. @ Kirsten: nee, toch niet :)


  9. Ik heb die bolletjes zien liggen in een winkel onlangs… Is dat niet dat boek van de vrouw van Jan Verheyen, zo’n dieetboek?


  10. Poeh ik heb geen idee!



Geef een reactie

