h1

Balen

27 november 2009

” ’t Is het verkeerde moment”, zeg ik haar. ” ’t Is altijd een verkeerd moment”, zegt ze.

Maar ’t is echt heel verkeerd nu. Normaal moest ik eind deze week een presentatie geven. Een belangrijke, voor mijn juryleden van de thesis advisory committee, zoals dat zo mooi heet.

En nu ben ik – terwijl ik drie maanden geleden nog gelaten tegen mijn prof zei ‘ik word nooit ziek!’ – ziek.

Ik moest de presentatie noodgedwongen verzetten. Lang heb ik nog getwijfeld, maar het bleek het beste te zijn. Anders zouden ze in plaats van een mooie 30 minuten durende presentatie een uur durende show gekregen hebben vol gehoest, gereutel en gerochel.

Maar toch ben ik nog steeds een beetje boos op mezelf.

4 reacties

  1. Je kan niet boos zijn op jezelf omdat je ziek bent geworden. Het beste is om gewoon er zo goed mogelijk mee om te gaan. En in jou geval heb je dat gedaan door je presentatie te verzetten. Niemand neemt je dat waarschijnlijk kwalijk. Ziek zijn heb je spijtig genoeg niet in de hand. En dit is een les die ik zelf ook nog maar net geleerd heb.


  2. idd, heb vandaag al meermaals aan je gedacht, en ik dacht, die is nu aant balen :-s kop op


  3. Kan je niks aan doen he. Maar ik begrijp wel dat het serieus klote is… Anders was je er vanaf :-P


  4. Heyhoeistallesok?
    nee dus



Geef een reactie

