h1

Kak.

1 december 2009

Mag ik eventjes, voor één keer, een ordinaire klaagpost neerpennen? Alsjeblieft? Jadankuweldatisheelvriendelijk.

Vorige week werd ik ziek, zoals u al kon lezen. Ik moest er een heel belangrijke presentatie voor verzetten. Balen, was dat. Ik wou hem oorspronkelijk naar maandag, gisteren dus, verzetten, maar een geluk dat dat niet mocht van de prof want in het weekend werd ik geen zier beter. Nochtans had de dokter me gezegd dat ik ‘tegen vrijdag, toch zéker tegen zaterdag, zondag, helemaal de oude weer zou zijn’. Zondag heb ik een afspraak met een vriendin die ik al heel lang niet meer gezien had moeten verzetten. Een verrassingsetentje voor mijn ouders en vrienden heb ik moeten afzeggen. het etentje in restaurant d’Hogeschool dat ik gereserveerd heb dreigt ook niet door te kunnen gaan. Daar baal ik dan van. Ik kan er niet tegen dat ik de dingen niet in hand heb.

Maar dat is nog niet eens het ergste.

Mijn lief lag dit weekend in de zetel naar mij te kijken toen hij zei dat zijn knie wat pijn deed. Nu moet u weten dat hij daar een maand geleden aan geopereerd geweest is. Een nieuwe kruisband hebben ze toen gestoken. Alles ging goed, de revalidatie ging ongelofelijk vlot. Tot dit weekend dus. Op drie uur tijd stond zijn knie ongelofelijk dik en warm. Hij kon er niet meer op staan van de pijn. Gisteren mocht hij dan naar de dokter, die het vocht heeft weggetrokken en een staaltje naar het labo heeft opgestuurd. Vier uur later zat er weeral vocht in zijn knie. Hij kan er niet op staan van de pijn.

En allemaal goed en wel, ziek en ontstoken en immobiel en zwak zijn. Maar niét als je een week later op een trouwfeest in Florida verwacht wordt.

KAK.

En wilt u nu alsjeblieft allemaal even mee duimen dat alles toch nog in orde komt?

8 reacties

  1. Ooh Lime, da’s idd kak!In zo’n geval zijn klaagposts volledig geoorloofd! Ik zal lezen en bidden dat het allemaal rap terug in orde komt! Beterschap nog aan jullie twee :-)


  2. Oow. Dit is een volledig terechte klaagpost. Veel beterschap voor jullie beiden daar!


  3. oei, da’s allemaal niet leuk. bleh

    Heeeeeeeeel veel en vooral heel spoedig herstel toegewenst.


  4. Op mijn duimen mag je rekenen! Veel beterschap allebei.


  5. Een dikke duim van mij ook! Veel beterschap meid!


  6. Ik zal mijn best doen! *DUIM*


  7. Maar duts toch! Dat is echt wel het verkeerdste moment ooit. Veel beterschap aan jullie alletwee, maar ik heb er vertrouwen in, het komt wel goed! :)


  8. hopelijk lukt het, maar weet je anders niet getreurd, de meeste trouwen tegenwoordig nog wel eens een tweede keer
    oeps, dat bedoelde je waarschijlijk niet met duimen



Geef een reactie

