h1

Date.

20 januari 2010

Zaterdag ging mijn lief mij mee op date nemen. Ja hoor, een echte date. Eentje zoals ik er nog maar zelden eentje gehad heb. Omdat we dan toch op date waren (wat een woord, mensen toch), besloten we er maar meteen een eerste date van te maken, aangezien wij die nooit echt gehad hebben.

Hij kwam mij op het afgesproken uur netjes ophalen aan het station en voerde mij – zonder dat ik wist wat we gingen doen- naar de cinema. Hij bestelde en betaalde kaartjes en trakteerde me op popcorn. Na de film liepen we nog snel even door Gent op zoek naar een kadootje voor een housewarming die we binnenkort hebben (dat dit niet gedaan wordt op een eerste date zagen we even door de vingers) om daarna lekker te gaan eten.

We stapten in de auto en ik dacht dat we naar huis zouden rijden, maar plots reed hij een andere weg in en parkeerde zijn auto. Ik herkende het meteen – een jaartje geleden zijn we er al eens geweest – en kijk hem verbaasd aan. ‘Heb je dat echt gereserveerd voor ons?’ ‘Ja hoor.’ ‘Echt?’ ‘Kom maar mee’.

Hij kleedde zich uit, ik kleedde mij uit en samen hebben we genoten van een drie uur lange douche – sauna – rusten – bubbelbad – sauna – douchen – rusten – sauna – douchen – bubbelbad en hier en daar een kusje.

Hij nam me stevig vast en keek me diep in mijn ogen. ‘Ik denk wel dat dit meestal niet gedaan wordt op een eerste date’, fluister ik. Maar het kan mij allemaal niet schelen en ik kus hem.

6 reacties

  1. Het lijkt of er een stuk uit de film is, want er is geen sprake van restaurant bezoek.
    Ofwel at je veel popcorn, ofwel moet je scheel gezien hebben van de honger na al die uren in het water/sauna liggen…


  2. We stapten nà het lekkere eten in de auto hè, op weg naar huis dacht ik, maar toen gingen we naar de sauna. Pipo :)


  3. oeps. Ik heb blijkbaar teveel verticaal ipv horizontaal gelezen….


  4. ooooh..
    *smelt*


  5. Sweet!


  6. Date Deed Deugd



Geef een reactie

