h1

Dit moest ik u nog vertellen.

12 februari 2010

Eerst vertelde ik u dat ik twijfelde. Of ik me zou inschrijven. Ik wist niet of het wel iets voor mij was. Of ik er wel tijd voor zou hebben. Of ik zou durven. En kunnen.

Toen schreef ik mij in. Uit 150 kandidaten zouden er 100 op gesprek mogen gaan en 35 zouden weerhouden worden, dacht ik. Achteraf bleek dat er 40 gekozen werden uit 200 kandidaten. Ik zorgde ervoor dat ik de beslissing niet zelf meer moest nemen: Kriskras zou wel bepalen of het iets voor mij zou zijn of niet. Ikzelf vermoedde dat ik wel op gesprek zou mogen gaan (wegens de buitenlandse ‘ervaring’) maar dat ze mij niet zouden weerhouden wegens geen ervaring met het werken van groepen.

En zo zat ik gisterenavond mijn koffer klaar te maken. Lange broeken, warme jas, pillamp, fototoestel.

En zo ga ik volgende week op cursus. Reisbegeleiders in spé, zo worden we steevast aangesproken in de vele mails die al volgden.

Stiekem ben ik wel trots. En heel erg blij. En zenuwachtig.

Gaat u met mij mee op reis?

15 reacties

  1. Geweldig, zeker weten dat ik mee op reis ga ;)


    • Neem es een kijkje Lime, jij vraagt, ik draai ;-) Je zal wel rap mee zijn vermoed ik :-)


  2. nee helaas, ik ben te oud ;-)
    anders graag


  3. mijn knapzak ligt al klaar :-p


  4. Proficiat :-) en have fun!


  5. Welwel, proficiat!


  6. oh ja tof


  7. Ik zit nu wel met een vraag. Je hebt zoveel jaar gestudeerd, was het een verkeerde keuze, die studies ?


  8. Ik sta al klaar!

    Proficiat, alleszins!


  9. @samuel: Oeh, nee hoor! Dit is een hobby, voor de opleidingsweek neem ik braaf een weekje vrijaf, en de vakanties die ik zal begeleiden gebeuren ook in mijn vakanties van het werk. Ik blijf braaf verder doctoreren hoor!


  10. Cool! Het gaat zeker iets voor u zijn :-)
    Ben blij dat je het dan gedaan hebt.


  11. Zalig!
    je zal snel ondervinden of dit iets voor jou is of niet: leve jezelf dat je de kans gecreëerd hebt!


  12. Klinkt de max, ik ben er nu nog te jong voor (22 lentes) maar mss moet ik volgend jaar maar solliciteren. blog je nog over hoe de opleiding gaat? ik ben wel benieuwd!


  13. […] vertelde ik u hoe ik mij inschreef, hoe ik geselecteerd werd en hoe ik de opleiding […]


  14. […] staan over schrijf. Ik heb best wel veel gehuild in 2010, maar ik heb ook erg veel gelachen. Ik heb nieuwe dingen gedaan, en ben blij geweest dat ik er gewoon voor gegaan ben, en niet ben blijven steken in […]



Geef een reactie

