h1

Over kriskras.

21 april 2010

Ik ben moe mannekes, ik ben moe. En dan kan ik geen leuke tekstjes bedenken en dan weet ik niet wat ik u allemaal al verteld heb en wat niet.

Ge wist allemaal al hoe ik twijfelde over het al dan niet volgen van de opleiding tot reisbegeleider bij kriskras. Ik wist niet of dat wel iets voor mij zou zijn en of ik daar wel tijd voor zou hebben, dit jaar en de komende jaren. Want ik ga ook graag op vakantie met mijn liefje en laat ons huis en mijn kinderen niet graag achter. (Maar wij hebben nog geen huis en al helemaal geen kinderen dus dat heeft u terecht geen goede reden genoemd.)

Daarna vertelde ik u hoe ik mij inschreef, hoe ik geselecteerd werd en hoe ik de opleiding volgde.

En ons stageweekend – mijn eerst èchte weekend als èchte begeleidster – is ondertussen ook achter de rug.

Vorig weekend trokken we richting Woutersbrakel en logeerden we in paviljoenen op een 50 meter van het Hallerbos. We speelden spellen, fietsen, wandelden, aten, lachten, zongen, speelden gitaar, genoten van de eerste zomerzon (dit was geen lente-zon niet meer. Van zodra je er een knalrode neus aan overhoudt is het een zomerzon) en leerden nieuwe mensen kennen. Het was plezant, u had er bij moeten zijn.

Volgend weekend trek ik alweer richting Brussel voor het allerlaatste deel van de opleiding. En dan is het zover. Dan zal ik klaargestoomd zijn voor mijn eerst reis met kriskras – als begeleidster. In september trek ik richting Italië, maar bepaald naar de Aostavallei. Een stevige 7-daagse stapvakantie staat er op het programma.

Gaat u mee?

6 reacties

  1. Ha, de Aostevallei, die reis wou ik altijd nog wel eens doen :-)


  2. Er is nog plaats vrij ;)


  3. goh I wish…Ik mag geen verlof pakken in september. Geniet ervan!


  4. Geniet er van :-) lijkt me leuk! Spijtig genoeg hou ik niet zo van veel wandelen, anders zou ik nog durven meegaan…


  5. Goh, dan is onze kleine 1 maand oud, ik zie mij dan niet op reis gaan :-)


  6. […] schrijf. Ik heb best wel veel gehuild in 2010, maar ik heb ook erg veel gelachen. Ik heb nieuwe dingen gedaan, en ben blij geweest dat ik er gewoon voor gegaan ben, en niet ben blijven steken in mijn […]



Geef een reactie

