h1

Soms.

9 juni 2010

Soms heeft een mens niet veel te vertellen. Gewoon, omdat er niks te vertellen is. Of omdat dat wat er te vertellen is niet voor uw oren bestemd is. Of omdat dat wat er te vertellen is niet leuk is. Of omdat. Gewoon.

Soms zijn de dingen niet leuk. Gewoon, omdat het misloopt. Een banale fietstocht. Een banaal gesprek dat uitdraait in een woordenwisseling. Een zelfgemaakte pizza die plots zo lekker niet meer is. Een glimlach die krampachtig vastgehouden wordt maar uitdraait in tranen.

Soms is het gewoon zo.

Kan u trouwens uw neus snuiten met één hand? Ik namelijk niet.

5 reacties

  1. Ik kan het wel met één hand! Ha! :-P


  2. Je moet eens kijken hoe mamas dat doen bij hun kindjes, das ook met een hand. Ik vind het ook handiger met twee, maar met die truc kan ik het wel met 1 hand.


  3. dag Lime!
    woordenwisselingen horen er nu eenmaal bij, je blijft twee verschillende mensen!! sterkte mie, pizza zal volgende keer wel weer beter smaken.
    xxx


  4. Hé, ik kan dat ook niet en dacht werkelijk dat ik de enige was. Blijkbaar niet.


  5. […] waren zo pijnlijk dat ik er liever niet meer aan terugdenk laat staan over schrijf. Ik heb best wel veel gehuild in 2010, maar ik heb ook erg veel gelachen. Ik heb nieuwe dingen gedaan, en ben blij […]



Geef een reactie

