h1

Honderdachttien

23 juni 2010

Ik schrijf hier al sinds augustus 2007, en daarvoor had ik ook al een online groen plekje (wie zich dat herinnert mag zijn vinger nu omhoog steken). Tijd voor een update, dacht ik zo. Een mens verandert immers al eens van gedachten en dromen.

En daarom presenteer ik u honderdachttien. Het lijstje telt welgeteld honderdachttien dingen waarvan ik hoop dat ze ooit uitkomen of waarvan ik hoopte dat ze ooit uitkwamen. De titel zal veranderen naargelang er dingen op verschijnen of verdwijnen (u ziet, ik ben de logica zelve).

Sommige dingen kwamen al uit (ik denk aan 3, 21, en 100 als hoogdagen in mijn kleine leven). Anderen komen misschien (90) of zeker (44) dit jaar nog uit. Sommigen dromen die ik lang koesterde zijn ondertussen verwezenlijkt (20, 84) en hebben plaats gemaakt voor andere grote dromen (105). Sommige dingen komen zeker uit (85), anderen misschien (38). Soms is het makkelijk (53), soms iets minder gemakkelijk (111). Soms vraagt het veel voorbereiding (30), soms iets minder (76). Soms is het mijn idee (108), soms is het gepikt (112). Maar altijd zijn het dingen die ik vroeg of laat – met een beetje geluk – in het vet gedrukt wil zien staan.

8 reacties

  1. Van 46 kunnen we misschien die weekend werk maken. ;-)


  2. Haha, dat plan had ik stiekem ook al ;-)


  3. *steekt vinger de lucht in*

    Ik herinner me dat groene plekje nog! :D

    En heb je nummertje 18 ook niet al een beetje gedaan met de BGGD?


  4. marathons, dodentocht…amai ik wist niet dat jij zo sportief was. Sjiek sjiek


  5. @ Kathleen: Da’s waar :-) Maar ik heb de big ben toen niet gezien en wie de big ben niet gezien heeft is niet in Londen geweest ;-)


  6. Super, wat je dromen zijn en wat je allemaal al verwezenlijkt hebt, ik bennijd je op sommige vlakken wel.

    Maak er nog leuke dagen van met al je dromen en wensen.


  7. Leuk lijstje (en blog, want ik denk niet dat ik hier ooit al een comment plaatste).

    Nummer 84 zou ik ook graag ooit willen verwezenlijken, maar dan denk ik aan de praktische kant, en dan twijfel ik toch. Plus: ik wil in een land gaan wonen, waarvan ik de taal nauwelijks spreek (al valt daar natuurlijk wel wat aan te doen). Ach ja, dromen hé. :)


  8. yep ik weet da nog; ik had toen jess-jogt en jij woonde in amerika ofzo?



Geef een reactie

